عضوهیئت مدیره بانک: در سال جاری چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود

عضوهیئت مدیره بانک: در سال جاری چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود

 همایش آموزشی مدیران ستادی استانها با حضور حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره از شنبه شانزدهم مردادماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی بانک در استان مازندران حشمت الله نظری در این همایش سه روزه ضمن تبریک تصویب صورت های مالی سال88بانک درمجمع عمومی بانک گفت :حمایت از بخش کشاورزی و نوع کار در بانک کشاورزی آنرا از سایر بانک ها متفاوت کرده است و ماباید تلاش کنیم این تفاوت ها را بیشتر نمایان سازیم . وی بااشاره به گزارش بانک در مجمع عمومی بانک به تحلیل ترازنامه بانک پرداخت و در این راستاخواستار کاهش مطالبات معوق ،جمع آوری منابع ارزان قیمت ،توجه به نقدینگی و پیگیری وجوه اداره شده شد.
عضو هیئت مدیره بانک در ادامه افزود:پیگیری و تکمیل اطلاعات جامع مشتریان از نکات حائز اهمیت است که بانک مرکزی بطور مستمر پیگیر این موضوع از سیستم بانکی است و لازم است استان ها بطور مرتب مراحل انجام کار را گزارش کنند. وی تصریح کرد:نرم افزار مهرگستر از نرم افزارهای خوب سیستم بانکی دنیاست ولی تغییرات زیاد مانع از استفاده کامل از امکانات این سیستم شده است . نظری افزود:البته تغییر در این دوره نیاز کارماست و باید خود و سیستم را به روز کنیم تا بتوانیم از امکانات بسیار خوب سیستم به نحو مطلوب بهره گیری کنیم .
نظری در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت چهارهزار میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری خبر داد و  بهره گیری از امکانات سیستم مهرگستر در مدیریت و تصمیم گیریها را بسیار حائز اهمیت دانست و آشنایی با ساختار سیستم ،نحوه گزارش گیری و نظارت بر عملیات را لازمه کار مدیران برشمرد.
عضو هیئت مدیره بانک در پایان سخنان خودگفت : توجه به سهم از بازار و تلاش برای افزایش آن باید همواره سرلوحه کارمان باشد. وی کاهش مطالبات معوق را از راهبردهای مهم سال جاری برشمرد و اشاره کرد ضروری است همکاران در این زمینه بیشتر کار کنند.
گفتنی است این همایش آموزشی بمدت سه روز تا هیجدهم مردادماه سال جاری با هدف آشنایی مدیران باسیستم مهرگستر،مزایا و مقایسه آن با سیستم های موجود در شبکه بانکی ،مدیریت کاربری ،کنترل های مدیریتی و کانال های ارتباطی سیستم در مرکز آموزش بابلسر ادامه خواهد داشت.


قالب دلخواه شما