همایش بررسی راهکارهای همکاری فی مابین بانک کشاورزی و انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه

همایش بررسی راهکارهای همکاری فی مابین بانک کشاورزی و انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه

همایش بررسی راهکارهای همکاری متقابل اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و بانک کشاورزی روز دوشنبه یازدهم مردادماه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در تهران بزرگ در این همایش که مدیر شعب ، مدیران گروه ها و جمعی از کارشناسان این مدیریت و کلیه اعضای انجمن مذکور حضور داشتند، مهندس جلالیان مدیرشعب بانک در تهران بزرگ ، اهداف بانک را در سه بخش جذب مشتری، کسب رضایت مشتری و سودآوری مطرح و اظهار داشت سازمانی موفق است که علایق مشتری را بداند و برای حفظ آن بکوشد. وی گفت: توانمندی بانک کشاورزی متفاوت از بانکهای تجاری دیگر است و با ایجاد طرح های حمایتی و تنوع خدمات و با حفظ کرامت مشتریان ، علی الخصوص مشتریان بخش کشاورزی ، آماده خدمت رسانی به کلیه اعضای صنف هستیم .
مدیر ستادی در پایان سخنان خود از تعیین شعبه میدان توحید بعنوان شعبه پایلوت برای ارائه خدمات تخصصی به این بخش خبر داد .
در ادامه دکتر مهربانی یگانه دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه، ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک به خاطر برگزاری همایش ، در خصوص صنعت مرغداری مطالبی را بیان کرد و خواستار حفظ کرامت و تکریم تولیدکنندگان ، کاهش بوروکراسی اداری برای درخواستهای تولیدکنندگان ، تعیین شعب مخصوص برای رسیدگی به درخواست های تولیدکنندگان و در نظرگرفتن اعتبارسنجی برای تولیدکنندگان شد.
در انتهای همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار و اعضای انجمن ، نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند .

قالب دلخواه شما