برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین اردوی تابستانی فرزندان همکار

برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین اردوی تابستانی فرزندان همکار

مراسم اختتامیه یازدهمین اردوی تابستانی فرزندان کارکنان بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که نوزدهم مرداد ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی مهر 78 برگزار شد، دکتر محمد طالبی مدیرعامل این بانک ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده کارکنان این بانک از عشق و علاقه ای که آنان به بانک دارند تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: عشق و علاقه خانواده همکاران به بانک سبز کشاورزی سرمایه مهمی برای این بانک به شمار می آید و هیئت مدیره بانک همواره در تلاشند زمینه آرامش،آسایش و نشاط فرزندان کارکنان بانک را فراهم کنند.
دکتر طالبی با بیان اینکه برگزاری برنامه های متعدد برای فرزندان همکار نشان دهنده تعلق خاطر مدیران ارشد بانک کشاورزی و فراهم کردن زمینه آسایش و آرامش خاطر همکاران از برنامه های حوزه سرمایه انسانی این بانک است افزود: مدیران بانک آماده دریافت پیشنهادهای خانواده همکاران هستند.
براساس این گزارش، سخنرانی عباس نقدی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78و همچنین اجرای برنامه فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این گزارش می افزاید:اردوی تابستانی همه ساله با هدف غنی سازی اوقات فرزندان کارکنان بانک کشاورزی برپا می شود که آموزش رشته های مختلف ورزشی شامل:کاراته،شنا،ژیمناستیک،بسکتبال،آمادگی جسمانی و فعالیت های هنری شامل: نقاشی،سفالگری،مجسمه سازی،و ... از اهم برنامه های یازدهمین دوره آن بود.
لازم به ذکر است پیش از برگزاری این مراسم دکتر طالبی از نمایشگاه کارهای دستی فرزندان همکار بازدید کرد و در جریان برگزاری این مراسم تابلوی عکسی از طرف مجموعه مهر 78 به مدیرعامل بانک اهدا شد. 

قالب دلخواه شما