مجمع عمومی سالانه بانک کشاورزی برگزارشد

مجمع عمومی سالانه بانک کشاورزی برگزارشد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک کشاورزی صورت های مالی این بانک در سال 1388 را تصویب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در جلسه مجمع عمومی این بانک که با حضور معاون اموربانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی و دیگر اعضای مجمع متشکل از نمایندگان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بازرگانی،تعاون، مسکن وشهرسازی،صنایع ومعادن،اموراقتصادی و دارایی همچنین نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و سازمان حسابرسی کل کشور روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه سال جاری تشکیل شد، دکتر اصغر ابوالحسنی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی راه نجات اقتصاد ایران را کشاورزی صنعتی دانست وافزود: با تلفیق کشاورزی وصنعت مشکلات تولید واشتغال تا حد قابل توجهی برطرف می شود.
وی با بیان اینکه اگر کشورهای دیگر صنعتی شده اند، به دلیل آن بود که صنعت در خدمت کشاورزی قرار گرفت یادآورشد: در ایران گسترش ارتباط کشاورزی سنتی را بهبود می دهد و صنعت نیز پیش خواهد رفت.
دکتر ابوالحسنی با اشاره به سیاست کلی ابلاغی از برنامه دوم که بخش کشاورزی محور قرارداده شد ودر برنامه های سوم و چهارم هم نیز اعمال شد، اظهار داشت : دومین پیش زمینه و نیازی که برای بخش کشاورزی وجود داشت ، ایجاد گردش منابع بود که این مورد نیز در قوانین و مقررات لحاظ شد.
معاون اموربانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به وضیعت آب و هوایی و شرایط ناشی از خشکسالی طی 10سال گذشته اشاره وتصریح کرد:این موضوع نشانگر نقش وتأثیر بانک کشاورزی است و چنانچه بخواهیم کشاورزی واقعی را در کشور داشته باشیم این بانک یکی از مهم ترین عوامل است.
دکتر ابوالحسنی در خاتمه ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات انجام شده ، همراهی و تعامل موجود با نهاد ها و وزارتخانه ها را مزیتی برای این بانک دانست و افزود: باید دست به دست بدهیم تا به بانک کشاورزی کمک کنیم .
براساس این گزارش، دکترمحمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی نیز با اشاره به نقش این بانک در حمایت از بخش کشاورزی ، ظرفیت تولید محصولات کشاورزی و صنایع وابسته و همچنین جمعیت 5/4 میلیون نفری بهره برداران آن گفت: تسهیلات بانک کشاورزی برای حمایت از کشاورزی صنعتی و پیشرفته جهت گیری شده است.
وی به نقش تسهیلات بانک کشاورزی در پایداری مکانیزاسیون بخش کشاورزی و توسعه آبیاری های نوین اشاره کرد و متذکر شد: پرداخت تسهیلات به هر میزان مراحل ارزیابی کارشناسی را طی می کند که عملیات رایانه ای برای پرداخت تسهیلات فراهم شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره با اتمام استقرار نظام بانکداری متمرکز (Core Banking System) این بانک افزود:با همکاری و همت بانکداران الکترونیک شرکت خدمات انفورماتیک و بانک کشاورزی به مرکز شتاب وصل شد.
این گزارش می افزاید، پس از ارائه گزارش هیئت مدیره بانک کشاورزی و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی این بانک در سال 1388 به تصویب رسید.

قالب دلخواه شما