بانک کشاورزی 60مدرسه روستایی را در مازندران تجهیز ونوسازی می کند.

بانک کشاورزی 60مدرسه روستایی را در مازندران تجهیز ونوسازی می کند.

نشست مشترک مدیریت ستادی شعب بانک در استان ، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک دراستان مازندران ، این نشست با حضور مهندس بهشتی مدیر ستادی شعب بانک در استان مازندران، فیاضی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مهندس نبیان مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، هاشمی مدیر مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان و فلاحیان مدیرمشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران روز چهارشنبه سیزدهم مردادماه درمحل ستاد مدیریت بانک دراستان تشکیل شد.
این گزارش می افزاید؛ این نشست که با هدف اجرایی کردن تفاهم نامه منعقده مابین بانک کشاورزی و وزارت آموزش و پرورش و بر اساس مصوبه شماره 667 مورخ 6/3/68 شورای محترم پول و اعتباری مبنی بر تخصیص 5 درصد از مبلغ ناخالص جوایز حسابهای قرض الحسنه بانکها درامورفرهنگی و بهداشتی برگزارشد، تصمیمات اتخاذ شده به تائید اعضای حاضر در جلسه رسید و مقرر شد تا قبل از شروع مدارس در مهر ماه سال جاری مراتب در سطح مدارس منتخب روستایی استان مازندران اجرایی شود.
بر اساس این گزارش ،60مدرسه روستایی استان مازندران برای تجهیز و نوسازی انتخاب شد تا آزمایشگاه ،کتابخانه و کارگاههای آموزشی خود را تا سقف هر مدرسه 20میلیون ریال تجهیز کنند.

قالب دلخواه شما