دکتر طالبی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی: مهرگستر مسیر جدیدی را برای نظام بانکی کشور گشوده است

دکتر طالبی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی: مهرگستر مسیر جدیدی را برای نظام بانکی کشور گشوده است

ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی،روز چهار شنبه بیستم مرداد ماه سال جاری در تهران برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این نشست که دکتر محمد طالبی مدیرعامل، حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره، مدیران امور،مشاوران مدیرعامل،روسای ادارات مرکزی، و معاونت های مستقل این بانک حضور داشتند،دکتر طالبی در سخنان خود اتصال مهر گستر به شبکه شتاب و برگزاری مجمع سالانه بانک را دو رویداد مهم وتاریخی بانک کشاورزی در هفته های اخیر دانست و افزود:اتصال سامانه مهرگستر به سوئیچ شتاب فرصتی را برای آزمایش آن فراهم کرد و این سامانه به طور رسمی وارد نظام(IT) کشور شد.
وی نظام بانکداری متمرکز( Core banking)در نظام بانکی را به منزله فعالیت های اصلی بانک شامل جمع آوری سپرده ها، اعطای تسهیلات و مدیریت وجوه اداره شده معرفی کرد و یادآورشد: سامانه مهر گستر یک (Core banking System) است که فعالیت های بانکی را به صورت متمرکز اداره می کند و این تمرکز قابلیت های فراوانی را به بانک می دهد.
دکتر طالبی با یادآوری اینکه سامانه مهرگستر بانک کشاورزی اولین نظام بانکداری متمرکز در کشور است و در این مقطع مسیر جدیدی را برای نظام بانکی کشور گشوده است،بر لزوم فرهنگ سازی درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین معرفی ابعاد فنی و مدیریتی این طرح تأکید کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان حوزه رایانه ای و بانکداری الکترونیک این بانک در راه اندازی سامانه مهرگستر ابراز امیدواری کرد: با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری علاوه بر ارتقای سامانه مهرگستر کیفیت ارائه خدمات افزایش یافته و دغدغه ها، نگرانی ها و عدم رضایت احتمالی مشتریان برطرف شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش مجموعه کارکنان بانک کشاورزی، برگزاری مجمع سالانه این بانک را مثبت ارزیابی کرد و آن را فرصتی مناسب برای آگاهی از نظرات سهام داران دانست.
دکتر طالبی، نوع تعامل میان بانک و وزارت جهاد کشاورزی در سطح ادارات مرکزی و استان ها را یکی از شاخص های مهم مجمع معرفی کرد و اظهارداشت: این تعاملات که برگرفته از حسن سلوک ورفتار کارکنان بانک و وزارتخانه است پیام خوبی برای بخش کشاورزی دارد و نشانگر آنست که بخش مهمی از انرژی کارکنان صرف توجه به این بخش می شود.
این گزارش می افزاید، در ادامه جلسه ناصر شکوهی رئیس اداره کل آمار و برنامه ریزی گزارش عملکرد و برنامه های آتی این اداره کل را ارائه داد که با بحث وتبادل نظر درباره موضوعات طرح شده در جلسه ،از سوی سایر مدیران همراه شد.

قالب دلخواه شما