برگزاری کارگاه آموزشی بانک پذیری کودکان و نوجوانان استان یزد

برگزاری کارگاه آموزشی بانک پذیری کودکان و نوجوانان استان یزد

کارگاه آموزشی بانک پذیری کودکان و نوجوانان استان یزد با شرکت دانش آموزان مجتمع سیدالشهداء یزد روزهای هیجدهم و نوزدهم مردادماه در سالن آمفی تأتر این مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت یزد، مدیرگروه با نکداری الکترونیک و بازاریابی این مدیریت هدف از برگزاری این طرح را به عنوان یک رسالت اجتماعی، بانک پذیری کودکان و نوجوانان و آشنایی ایشان با مفاهیم ساده اقتصادی، رفتار پس انداز و مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی بیان کرد.
فلاح زاده بابیان اینکه بهترین زمان برای آموزش مفاهیم اقتصادی ومالی سن نوجوانی است بر شکل گیری شخصیت اجتماعی و اقتصادی کودکان و نوجوانان از طریق اینگونه آموزش ها تاکید کرد.
وی درخصوص بانکداری الکترونیک و ضرورت آشنایی کودکان ونوجوانان با مفاهیم IT و بانکداری مطالبی مطرح و نقش این طرح را در ارتقاء دانش و تغییر نوع نگرش این گروه سنی بسیار مهم و ارزشمند دانست.
در ادامه کارگاه آموزشی بانک کودک ونوجوان برای دانش آموزان مقطع دوم راهنمایی مجتمع سیدالشهدای یزد تشکیل و ضمن ارائه مطالب آموزشی براساس برنامه اجرائی طرح توسط مدرس مربوطه، چگونگی نحوه کار با دستگاه ATM و پایانه فروش (POS) نیز آموزش داده شد.

قالب دلخواه شما