حمایت 60 میلیارد ریالی بانک کشاورزی از شرکت فرآورده های لبنی بهار دالاهو کرمانشاه

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، واحد تولید فرآورده های لبنی بهار دالاهو کرمانشاه (مانیزان) در این استان تجهیز شد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، این بانک برای تکمیل و تجهیز واحد تولید فرآورده های لبنی بهار دالاهو کرمانشاه (مانیزان) و مرتفع کردن قسمتی از مشکلات شرکت ، 60 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، با پرداخت این میزان تسهیلات سرمایه درگردش توسط بانک کشاورزی، اشتغال بالغ بر 700 نفر نیروی مستقیم شرکت حفظ شد و خط تولید آن از ظرفیت حداقلی، به وضعیت نسبتاً مطلوب ارتقاء یافت.

این گزارش می افزاید به همین مناسبت مهندس نیکخواه، رئیس اداره کل اعتبارات بانک کشاورزی، مهندس وفایی، معاون اداره کل مذکور، مهندس علیمردانی، مدیر شعب استان و مهندس عزت پناه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی استان روز 26 فروردین سال جاری ، از این شرکت بازدید کردند.

شایان ذکر است این شرکت یکی از تولیدکنندگان مهم فرآورده های لبنی در داخل کشور به شمار رفته و بخشی از محصولات تولیدی خود را به کشور عراق صادر می کند، اما در جریان مشکلات ناشی از رکود در بازار طی سال های اخیر و همچنین مشکلات کشور عراق، شرکت دچار چالش و مخاطره شده بود که با تزریق سرمایه درگردش توسط بانک کشاورزی، وضعیت آن بهبود یافت.

قالب دلخواه شما