بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شرکت قطعات آهنگری خراسان و گروه کارخانجات آرشیا در خراسان رضوی

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شرکت قطعات آهنگری خراسان و گروه کارخانجات آرشیا در خراسان رضوی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه 18 مرداد با سفر به استان خراسان رضوی از دوطرح بزرگ تولیدی که با حمایت مالی 35 میلیارد ریالی بانک کشاورزی مشغول به فعالیت هستند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی، دکتر شهیدزاده و هیات همراه در این بازدیدها ضمن بررسی خطوط تولید با مدیران و کارکنان این واحدهای تولیدی درباره مشکلات موجود و راهکارهای بهینه سازی تولیدات گفت و گو و تبادل نظر کرد.

براساس این گزارش،  شرکت قطعات آهنگری خراسان بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات خاکورز کشاورزی با تنوع بیش از 92 محصول و یکی از مهمترین صادرکنندگان ادوات کشاورزی است که با مشارکت 24.4 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای فناوری، گام بزرگی به سوی نیل به خودکفایی در این بخش برداشته است.

این گزارش می افزاید شرکت تحول چاشنی (گروه کارخانجات آرشیا) که با ظرفیت تولید سالانه 300 تن محصولات زیتون فراوری شده در شهرک صنعتی توس مشهد درحال فعالیت است، با حمایت مالی 10.9 میلیارد ریالی بانک کشاورزی توانسته است زمینه اشتغال مستقیم را برای 400 نفر از افراد دارای سوپیشینه و زندانیان آزاد شده فراهم کند.

 

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما