76پروژه کشاورزی با حضوراستاندارقم و با مشارکت بانک کشاورزی افتتاح شد

  • 13 شهریور 1396
  • 10:46
  • قم

همزمان با هفته دولت و با حضور صادقی استاندار قم ،رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان کشوری واستانی 76پروژه کشاورزی با مشارکت بانک کشاورزی و با اعتباری بالغ بر456 میلیارد ریال در استان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به  اهمیت بخش کشاورزی در تامین نیاز غذایی مردم اظهار داشت: توجه به مطالبات کشاورزان و تلاش برای حل آن ها در اولویت کاری دولت تدبیر و امید بوده است       .

استاندار قم حاکمیت تفکر اقتصاد مقاومتی در سازمان جهاد کشاورزی را مورد توجه قرار داد و افزود: بهره برداری از واحدهای کشاورزی در راستای تکمیل زنجیره تولید در استان از نتایج این نگاه و تفکر است.وی همچنین  با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین کشاورزان ، جهاد کشاورزی ،بانک کشاورزی و دستگاه های مرتبط  ایجاد شده است افزود: همین مسئله اجرای بهتر برنامه های جهاد کشاورزی نسبت به گذشته را موجب شده است.

شایان ذکر است از مجموع اعتبارات پرداخت شده برای راه اندازی این طرح ها ،13طرح با مشارکت 70میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده که زمینه ایجاد اشتغال را برای 152 نفر فراهم کرده است.

 

قالب دلخواه شما