مدیرعامل بانک کشاورزی در اردبیل: در اقتصاد مقاومتی رتبه نخست را کسب کردیم

مدیرعامل بانک کشاورزی در اردبیل: در اقتصاد مقاومتی رتبه نخست را کسب کردیم

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه۱۶ شهریور با حضوردر جمع کارکنان مدیریت شعب این بانک در استان اردبیل، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: دولت دوازدهم دولت متفاوتی هست که مطمئنا شاهد موفقیت های چشمگیری خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل، دکتر شهیدزاده افزود: با تلاش های ارزشمند مجموعه همکاران زحمتکش، ضمن دست یابی به کفایت سرمایه ای مناسب، از زیان انباشته در بانک نیز جلوگیری کرده ایم.

وی اظهار داشت: تنها بانکی بوده ایم که در خصوص اجرای تبصره ۳۵ بخشودگی سود و جرایم بدهکاران بانکی، همچنین حمایت و راه اندازی ۷هزار بنگاه کارآفرینی در اجرای طرح رونق تولید دراقتصاد مقاومتی ، از سوی دولت محترم، مردم و سایر نهادها پیام های متعدد قدردانی دریافت کرده ایم که این موفقیت ها نشان از همت مجموعه کارکنان بانک کشاورزی است.

دکتر شهیدزاده با تاکید بر اهمیت تلاش زیاد و نظارت دقیق، به آسان سازی فرایندها در سیستم بانکی اشاره کرد و افزودند: نقش ما در دولت، نقش یک سرباز است و برای همین در تلاشیم تا با جانفشانی، پیوسته در خدمت مردم و کشاورزان زحمتکش باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن فعالیت کارکنان زحمتکش بانک کشاورزی علی الخصوص اهمیت به مقوله کارآفرینی و اشتغال گفت: در حمایت از بنگاه های کارآفرینی، ۷۰درصد اعتبار صندق توسعه ملی را جذب کرده و عملکرد مناسبی را نشان داده ایم.

شهیدزاده افزود: در طرح اقتصاد مقاومتی با حمایت از راه اندازی 7 هزار بنگاه کارآفرینی رتبه نخست در این  بخش را کسب کرده و به همین دلیل دولت ،مجلس و سایر نهادهای دولتی از این بانک  قدردانی کردند.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم و مسئولان از عملکرد این بانک گفت: انظباط مالی و سلامتی مالی بانک کشاورزی همه جا زبانزد است  و این موضوع تلاش مارا مضاعف می کند.

دکتر شهیدزاده  تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ویژه به شرکت های تولیدی پوشاک در روستاهای ۴استان اردبیل، گیلان، همدان و چهارمحال بختیاری به زودی توسط بانک کشاورزی کلید می خورد.

وی در پایان سخنان خود از عملکرد مثبت و اقدامات مدیر و کارکنان شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل قدردانی کرد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما