بازدید رئیس اداره کل روابط عمومی از شعب استان هرمزگان

بازدید رئیس اداره کل روابط عمومی از شعب استان هرمزگان

عبداله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با هدف هم‌اندیشی و انتقال تجربیات در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات از مدیریت و شعب استان هرمزگان بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ،در این دیدار که روزهای ششم و هفتم اسفند ماه انجام شد ، سلیمانی از موقعیتهای مناسب تبلیغات محیطی در شهرستانهای بندرعباس ، قشم و سایر فضاهای مناسب تبلیغی شعب این بانک بازدید کرد .
وی در دیدار با قاسمی نژاد ، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان هرمزگان ، این استان را دارای موقعیتی مناسب در زمینه جذب منابع با استفاده از فرآیند تبلیغات دانست.
بر اساس این گزارش ، بحث و تبادل نظر درباره تبلیغات محیطی ، زیبا سازی شعب با استفاده از توان بخش خصوصی ، ساماندهی وضعیت تبلیغات ، عملکرد بودجه تبلیغات ، تابلوهای شعب و... دیگر نتایج این نشست بود .
این گزارش می افزاید ؛ سلیمانی با اشاره به این که استان هرمزگان در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار دارد و در دسترسی به آبهای آزاد و همچنین چهارنوع شبکه های ترابری زمینی،دریایی،ریلی و هوایی نقش فرا استانی ایفا می کند ، به عنوان شاهرگ حیاتی کشور محسوب می شود، فعالیت های انجام شده در این استان رامطلوب ارزیابی کرد و گفت : خلاقیت، نوآوری و رعایت دستورالعمل‌های حوزه روابط عمومی از سوی مدیریت استان، و همچنین ‌ظرفیت‌های بالقوه روابط عمومی استان، چشم انداز روشنی را ترسیم کرده است .
لازم به ذکر است رئیس اداره کل روابط عمومی تا کنون در سال جاری با هدف بررسی عملکرد و همچنین تبادل نظر در زمینه روابط عمومی به 11 استان کشور سفر کرده است.

قالب دلخواه شما