مراسم انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان قزوین

مراسم انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان قزوین

جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شعب بانک در استان قزوین با حضور مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این جلسه که با حضور همکاران مدیریت ، روسای شعب تابعه استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، مهندس ماهیکار عضو هیأت مدیره بانک طی سخنانی گفت: سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مان سپری شده است و در این مدت به شهادت آمار و سوابق موجود ، هر گاه سخن از حمایت از تولید کننده در بخش کشاورزی و حفظ توان تولیدی آنان بود و هرگاه سخن از خودکفایی در تولید در بخش کشاورزی و یا ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و حفظ اشتغال موجود بود و خلاصه اینکه هرگاه از بهره‌وری در بخش کشاورزی سخن به میان آمده است نام بانک کشاورزی با داشتن کارنامه ای موفق ورد زبان ها بوده است.
براساس این گزارش وی افزود: با توجه به اینکه دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی به دهه پیشرفت و علامت نام‌گذاری شده است، قرار است با همتی دیگر شاهد خدمت‌رسانی بیش از پیش به مشتریان باشیم .
عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به برنامه پنجم توسعه گفت محور این برنامه بر اساس توسعه کشاورزی تعریف و تبیین شده است و قرار است میزان تولید در پایان برنامه به 143 میلیون تن برسد ضمن اینکه براساس چشم‌انداز 20 ساله ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری مقرر است به 3 برابر تولیدی فعلی نایل شویم که قطعاً با مشارکت گروهی خرد جمعی به چنین توفیقاتی نایل خواهیم شد. وی در ادامه گفت: امروز افتخار ما این است که تأمین‌کننده نیاز مالی فعالان تولید در بخش کشاورزی در دو سطح متمایز اعتبارات خرد و کلان هستیم و بواسطه ‌این اقدام‌ دو هدف عمده را مبنی بر حفظ اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از محل سرمایه‌گذاری ها مدنظر قرار داده ایم .
مهندس ماهیکار با اشاره به اثرات اعتبارات پرداختی توسط بانک کشاورزی بر ارزش افزوده بخش کشاورزی اظهار داشت : امروز مجموعه همکاران ما در بانک کشاورزی مفتخرند از بخشی حمایت می‌کنند که اساس استقلال ملی محسوب می‌شود.
عضو هیئت مدیره بانک در ادامه به ذکر دلایل موفقیت های ن طی سال‌های گذشته در عرصه ارائه خدمت به مشتریان پرداخت و گفت: فرهنگ سازمانی بانک کشاورزی از اساسی‌ترین زمینه‌های تغییر و تحول در سازمان بوده است و توانسته است با خلاقیت و نوآوری ، تجزیه و تحلیل امور، توجه به دستاوردها و مشارکت جمعی و تیم محوری قدم‌های مؤثری در راستای رسیدن به اهداف متعالی بانک بردارد .
وی با اشاره به حضور جمعی از مشتریان در این مراسم عنوان کرد: کلمه بانک کشاورزی با مشتریان کامل می‌شود و مشتری جزء لاینفک فعالیت بانک و فرهنگ حاکم بر آن است .
در فرهنگ بانک کشاورزی ، مشتری شریک بانک محسوب می‌شود و کارکنان بانک نیز با انجام صحیح وظایف سازمانی شرایطی را در مجموعة شعب فراهم کرده‌اند که این دو احساس رضایت و تعلق به یکدیگر داشته باشند .
مهندس ماهیکار در ادامه ضمن قدردانی فراوان از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در دوران مسئولیت جعفریان در سمت مدیریت ستادی بانک در استان قزوین گفت: پس از 30 ماه خدمت صادقانه و بی وقفه فصل جدیدی از زندگی ایشان آغاز می‌شود.دعای ما نیز بدرقه راهش باد با وصف مذکور مقرر است منبعد سکان داری مدیریت این استان بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل محترم بانک بر عهده جناب آقای مهندس رافعی قرار گیرد .
عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به مسیر خدمتی وی و توفیقات مکتسبه نامبرده در مسئولیت‌های سایر استان‌ها اظهار امیدواری کرد: با همکاری مجموعه همکاران مدیریت شعب بانک در استان و با برنامه‌های مد نظر نامبرده قدم‌های مؤثری در رسیدن به اهداف متعالی بانک در منطقه برداشته شود

قالب دلخواه شما