مراسم انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان خوزستان

مراسم انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان خوزستان

جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شعب بانک در استان خوزستان با حضور مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این جلسه که با حضور همکاران مدیریت و روسای شعب تابعه استان و جمعی از مسئولان استانی شکل گرفت،مهندس ماهیکار با گرامیداشت رشادت هاو دلاورمردی های ایثارگران عرصه ‌عشق،خوزستان را مشهد شهیدان و خاک آن را آغشته به خون آنان توصیف کرد.
وی افزود: سازمان‌های موفق چون بانک کشاورزی ترکیبی از انسان‌های توانمند، آگاه و دانا هستند و امروز افتخار بانک کشاورزی این است که کارکنان خود را به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان به شمار می‌آورد.
عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به عصر دانش و تکنولوژی گفت :در این عصر تعداد کارکنان و یا میزان سرمایه مادی عامل توسعه‌یافتگی نیست بلکه انواع شاخص‌های بهره‌وری مبنای پیشرفت و اعتبار سازمان‌ها به شمار می‌رود.
وی در ادامه گفت: تنها در سال جاری بانک کشاورزی مفتخر به دریافت چند لوح و تندیس از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف شده است که این امر بیانگر توان تخصصی ، پویایی و بهره‌وری در بخش‌های مختلف این بانک است.
مهندس ماهیکار با تأکید بر اینکه در شبکه بانکی رقابت ها روز به روز شدیدتر ، بازارها متنوع‌تر و خلاقیت ها در ارائه خدمات جدید بیشتر می‌شود اظهار داشت:افتخار ما در بانک کشاورزی این است که از رقبا در عرصه ارائه خدمت به مشتریان متفاوت مانده ایم.
وی اضافه کرد: هوشمندی سازمان‌های امروزی در این است که تا چه حد از منابع تولید دانش درون سازمانی اعم از باورها ، نگرش‌ها و تجربیات کارکنان به عنوان عاملی مهم در موفقیت سازمان استفاده کنند.
عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به ویژگی های یک سازمان پویا و یاد گیرنده افزود: امروز در بانک کشاورزی به عنوان یک بانک یادگیرنده و پویا، به هم آموزی و با هم آموزی ، ارتقای دانش ، مدیریت بهره‌وری و توجه به انسان‌های توانمند به عنوان سرمایه انسانی بیش از هر زمان دیگر مد نظر است. وی با ذکر این نکته که در بانک دو برنامه راهبردی را پشت سر گذاشته‌ایم و با دریافت نظر مجموعه همکاران ، برنامه راهبردی سومی نیز به منظور حضور قدرتمندانه در عرصه خدمت‌رسانی تدوین شده است گفت: برای نیل به اهداف این برنامه نیازمند مولفه هایی چون داشتن مدیریت‌های پویا هستیم.
عضو هیئت مدیره بانک ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در دوران مسئولیت مهندس رافعی مدیرسابق ستادی بانک در استان اضافه کرد: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است که بر عهده افراد گذاشته می‌شود و مقرر است حسب حکم صادره از سوی مدیرعامل بانک این پرچم به رسم امانت در اختیار مهندس اژدر قرار گیرد.
وی با بیان مسیر خدمتی مدیر جدید شعب بانک در استان اظهار امیدواری کرد با ایده‌های جدید ایشان بتوانیم به روند امور تسریع بخشیده و با همکاری بی‌بدیل مجموعه همکاران در خدمت‌رسانی به مردم عزیز این خطه از ایران زمین همچنان پیشگام و پیشتاز باشیم .

قالب دلخواه شما