قدردانی دکترطالبی از مدیران شعب بانک در استان‌ها

قدردانی دکترطالبی از مدیران شعب بانک در استان‌ها

دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در ارتباطی زنده و مستقیم به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با مدیران شعب بانک در 33 مدیریت بانک در کشور گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این ارتباط ویدئویی ، دکتر طالبی ابتدا به مدیران شعب بانک در استان‌ها خیرمقدم گفت و روز دیدار با مدیران را روزشکرگزاری نام نهاد و ضمن تبریک سال نو، از زحمات آنان در سال 89 قدردانی و تشکر کرد.
این گزارش می‌افزاید: اسماعیل اسفندیاری مدیر شعب بانک در استان مرکزی و فرهاد فنودی مدیر شعب بانک در استان فارس به نمایندگی از مدیران شعب بانک در استان ها گزارش درباره عملکرد بانک در سال 89 ارائه کردند و ضمن تشکر از تفویض اختیارات هیئت مدیره به مدیران شعب در استان‌ها ، این اقدام را باعث رضایتمندی مشتریان وگره گشای مشکلات بوروکراتیک قلمدادکردند.
بر اساس همین گزارش، دکتر طالبی رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک، عملکرد بانک‌ را در سال 89 مطلوب ارزیابی و‌ از همکاران در کلیه سطوح به دلیل این عملکرد قدردانی کرد و افزود : سال آینده با تلاش مضاعف در پی تحقق اهداف عالیه بانک و جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بیشتر به بخش کشاورزی خواهیم بود و بنا داریم ، اعتبارات خرد را اینترنتی کنیم تا مشتریان و متقاضیان با سهولت بیشتری تسهیلات دریافت کنند.
حشمت الله نظری ، مهندس داور ماهی‌‌کار و محمد حسن فروغی فر ، اعضای هیأت مدیره بانک نیز در این کنفرانس ویدئویی حضور داشتند و از تلاش‌های مدیران شعب بانک در استان‌ها و دیگر همکاران قدردانی کردند .
خاطرنشان می‌شود ، در این کنفرانس مدیران امور بانک و رؤسای ادارات حراست و نظارت و امور شعب نیز حضور داشتند .

قالب دلخواه شما