حمل پرچم بانک کشاورزی به دور ایران

حمل پرچم بانک کشاورزی به دور ایران

موتورسواران شهرستان بم درسومین سفر خود به دور ایران با مدیران بانک کشاورزی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،«رسول شهامت»و« هادی برائی نژاد»در سومین سفر خود به دور ایران ،روز دوشنبه هشتم فروردین ماه سال جاری به تهران رسیدند.
بر اساس این گزارش این دو ورزشکار که پرچم بانک کشاورزی را در این سفر حمل می کنند،در سیزدهمین روز از سفر خود با مهندس داور ماهیکار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره و همچنین منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی،مسعود آتشی مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،محمد جعفر زمانی مدیر امور بانکداری الکترونیک و سید حسین رضوی مدیر امور نظارت و بازرسی این بانک دیدار کردند.
در این دیدار، مدیران بانک کشاورزی پرچم این بانک را امضا کردند و به موتورسواران عودت دادند تا در ادامه سفر خود به امضای دیگر مدیران شعب بانک کشاورزی در استان ها نیز برسانند.
این گزارش می افزاید سومین سفر 11 هزار کیلومتری موتورسواران شهرستان بم با هدف قدردانی از هم میهنانی که در زلزله دیماه سال 82 بم به شهروندان این شهر کمک کرده بودند بیست وپنجم اسفندماه سال گذشته آغاز شد.
گفتنی است پس از واقعه زلزله بم کارکنان بانک کشاورزی به صورت خودجوش به یاری مردم این شهر شتافتند و علاوه بر آن برای مساعدت با زلزله زدگان، بدهی کشاورزان آسیب دیده نیز تمدید شد.

قالب دلخواه شما