جشنواره ایران بانک 2010 در ساری آغاز به کار کرد

جشنواره ایران بانک 2010 در ساری آغاز به کار کرد

اولین جشنواره ایران بانک 2010 با حضور بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری و شرکتهای بیمه ای با حضور ارجمندنژاد رئیس اداره مبارزه با پولشوئی بانک مرکزی ، فرزانه معاونت برنامه ریزی استانداری ، بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران و مدیران سایر بانک ها و موسسات و تنی چند از مقامات استانی در کیلومتر 5 جاده ساری به نکاء آغاز به کار کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران در مراسم افتتاحیه این جشنواره ارجمندنژاد رئیس اداره مبارزه با پولشوئی بانک مرکزی ضمن تبریک به برگزار کنندگان این جشنواره گفت : ایجاد بسترهای لازم و باور در جامعه در خصوص گسترش فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک یک نیاز ضروری است . وی در خصوص مبارزه با پولشوئی و برخورد با این موضوع و چگونگی ایجاد اختلال این پولها در نظام پولی کشور سخنانی ایراد کرد . ارجمندنژاد در پایان سخنان خود ، اقدامات بانک مرکزی در خصوص پولشوئی را برشمرد و استفاده از ابزارهای الکترونیکی را برای حذف این معضل ضروری دانست و تاکید کرد نرم افزارهای مورد نیاز باید ویژگیهای لازم را داشته باشد تا امنیت این حوزه برقرار شود.
در ادامه مهندس فرزانه معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت : باید برای برگزاری اینگونه جشنواره ها حساسیت و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک حرکت کرد .
بر اساس این گزارش ، مهندس فرزانه در بخش دیگری از سخنان خود بهره گیری از بانکداری الکترونیک در راستای ارتقاء بهره وری ورود به بازارهای جهانی و جلوگیری از کسب و کار غیرشفاف برشمرد و تاکید کرد باید خیلی تلاش کنیم تا به پارامترهای لازم در این عرصه برسیم .
این گزارش می افزاید ؛ در این جشنواره سه بانک در چند دوره نامزد دریافت تندیس زرین برترین بانک ایران انتخاب خواهند شد و مهمترین معیارهای این ارزیابی ها بخش بانکداری الکترونیک ، تراکنش های موفق ، چگونگی ارائه سرویس هایی چون اینترنت بانک وهمراه بانک خواهد بود . کمیته داوران این جشنواره نیز متشکل از نماینده بانک مرکزی ، نماینده وزارت اقتصاد و دارائی و نماینده شرکت خدمات انفورماتیک و پنج استاد برتر کشور و سه کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک خواهند بود. این جشنواره از 29 آبان آغاز و تا 2 آذر ماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن در روز پایانی جشنواره برگزار خواهد شد .
گفتنی است در روز دوم این جشنواره عبداله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی از جشنواره ایران بانک 2010 و غرفه بانک دیدن و از زحمات همکاران تشکر کرد .



قالب دلخواه شما