دکتر طالبی: توانمندی سازی استان ها و هویت سازی در عرصه بین المللی از مهم ترین اهداف بانک کشاورزی

دکتر طالبی: توانمندی سازی استان ها و هویت سازی در عرصه بین المللی از مهم ترین اهداف بانک کشاورزی

 دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تمرکز زدایی و حرکت به سمت ظرفیت سازی وتوانمند سازی استان ها ،فرصت مناسبی را برای ارتقای هویت بانک فراهم می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی که در دومین همایش کارشناسان کشاورزی این بانک در مرکز آموزش با بلسر سخن می گفت،اهداف وسیاست های کلان بانک را برشمرد وافزود:نخستین هدف این گردهمایی ایجاد عرصه ای است که به وسیله آن بتوان توانایی کارشناسان کشاورزی بانک را به نمایش گذاشت.
وی خاطر نشان کرد،این همایش نهادی را در بانک کشاورزی پایه ریزی کرد که کارشناسان کشاورزی از آن محافظت می کنند و ادامه می دهند.
دکتر طالبی تخصصی بودن بانک کشاورزی را مزیتی مهم بر شمرد و افزود: در این گرد همایی همکاران می توانند با گفت و گو،راهکار های سودمندی را برای تحقق اهداف بانک ارائه دهند.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به کاربردی و مفید بود ن مقالات علمی ارائه شده در همایش، خواهان تقویت این مقالات شد.
وی خطاب به شرکت کنندگان در همایش، انتقال تجربه را دومین هدف سودمند این گرد همایی سراسری ذکر و تأکید کرد:برای تحقق اهداف پیش بینی شده،باید تلاش کنید و همزمان با آن فرصت دستیابی به آخرین اطلاعات روز ، از طریق اداره کل آموزش و بهبود مدیریت فراهم شود.
دکتر طالبی تعیین مسیر حرکت بانک را از دیگر اهداف این همایش دانست و گفت:از آنجا که اثربخش ترین کارشناسان بخش کشاورزی کشور کارشناسان کشاورزی بانک کشاورزی هستند،باید نسبت به مسیر حرکت حوزه های مختلف از قبیل زراعت،صنایع تبدیلی،... آگاهی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی افزایش تولید در زیر بخش های مختلف کشاورزی را از آثار وبرکات بانک کشاورزی و ناشی از سرمایه گذاری های این بانک دانست و گفت: این همایش فرصت مناسبی برای نمایش خدمات و زحمات کارکنان بانک کشاورزی در عرصه های مختلف کشاورزی است که باید هویت داده شود.
دکتر طالبی با اشاره به حجم منابع بانک کشاورزی افزود: به دلیل مسئولیت های سنگینی که به عهده این بانک است، باید به سویی حرکت کند که دارایی های آن افزایش یابد.
وی تصریح کرد:برای ایجاد فرصت رشد و ارتقای بانک،باید با تمرکز زدایی از ادارات مرکزی، به سمت ظرفیت سازی وتوانمند سازی استان ها حرکت کنیم و برای ارتقای هویت بانک در استان ها، باید ظرفیت های کارشناسی بانک افزایش یابد ضمن اینکه هویت سازی در عرصه بین المللی نیز به عنوان یکی از مهم ترین اهداف بانک کشاورزی ، در دستور کار قرار دارد.
دکترطالبی با اشاره به پرداخت اعتبارات خرد در بانک کشاورزی اظهار داشت: چگونگی پرداخت این اعتبارات در استان ها تفاوت خواهد داشت.
وی خواهان استفاده از توان کارشناسان و تعاونی ها در سطح روستا ها و شوراها برای پیشبرد برنامه های بانک شد و گفت:کارشناسان بانک می توانند برای شناسایی این افراد و تعاونی ها طرح هاو پیشنهادات خود را ارائه دهند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش تجهیز منابع و نحوه ارتباط با مشتریان را از مهم ترین محورهای رشد بانک دانست و متذکر شد:رفتار مشتری مدارانه عامل بسیار مهمی در تحقق اهداف پیش بینی شده بانک در حوزه تجهیز منابع است.
این گزارش می افزاید،دومین همایش کارشناسان کشاورزی بانک کشاورزی با هدف بیان اهداف و سیاست های کلان این بانک و تبادل نظر بین کارشناسان کشاورزی 17و18 آذرماه در مرکز آموزش بابلسر به مدت دو روز برگزار شد و سخنرانی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره،مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، ارائه مقالات کاربردی و تشکیل کارگاه های آموزشی با عناوین: وصول مطالبات؛موانع و راهکارها، راهکارهای بهبود نظارت بر مصرف تسهیلات،بازنگری و بهبود روش های پرداخت تسهیلات،فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی،اعتبارسنجی مشتریان و ریسک اعتباری، برون سپاری امور اعتباری نظارت و وصول مطالبات، بررسی راهکارهای نوین درتوجیه اقتصادی طرح ها، بررسی نیازها و اولویت های آموزشی کارشناسان کشاورزی، همچنین قدردانی از ارائه کنندگان مقالات علمی پذیرفته شده،از مهم ترین برنامه های این همایش دو روزه بود.

قالب دلخواه شما