دکتر طالبی: خدمت به بخش کشاورزی مایه برکت است

دکتر طالبی: خدمت به بخش کشاورزی مایه برکت است

همایش روسای شعب استان خراسان رضوی باحضور دکتر طالبی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک روز چهارشنبه 8 دی ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان خراسان رضوی دراین همایش که مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات و دکتر شاهوردی رئیس اداره کل نظارت برطرحها و عملیات اعتباری نیز حضور داشتند، ابتدا مهندس بصیرت مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی ،گزارش مبسوطی از عملکرد این استان در زمینه های اعتبارات ،تجهیزمنابع و وصول مطالبات ارائه کرد.
سپس مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات و دکتر شاهوردی رئیس اداره کل نظارت برطرح ها و عملیات طی سخنانی باتحلیل عملکرد استان خراسان رضوی در مقایسه با کشور پیشنهادات لازم را ارائه کردند.
درادامه همایش دکتر طالبی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران استان عملکرد روسا و همکاران شعب در برهه های مختلف رامایه افتخار وسربلندی دانست و تأکید کرد علی رغم گستردگی حوزه های خدمت رسانی بانک و حساسیتهای خاص حاکم ، عملکرد بانک به گونه ای است که همواره سربلندی و موفقیت را برای بانک محقق ساخته است.
وی با اشاره به فرآیند اجرایی قانون هدفمند شدن یارانه ها عملکرد بانک و استان خراسان رضوی را بسیار خوب ارزیابی کرد و کارنامه بانک را دراین زمینه مایه مباهات و خوشحالی برشمرد.
دکتر طالبی با اشاره به معنویت حاکم برفعالیت بانک، ارائه خدمت به بخش کشاورزی و قشر زحمتکش کشاورز و دامدار را مایه برکت دانست و تأکید کرد ، نیت خیر همکاران و رضایت این قشرزحمتکش همیشه باعث موفقیت بانک بوده است.
وی با اشاره به اهمیت تجهیزمنابع و تخصیص منابع در بانک ،رسالت همکاران رابسیار سنگین و با اهمیت دانست و تأکید کرد: موفقیتهای حاصله در تخصیص بهینه منابع و به ثمررسیدن طرحها و ایجاد اشتغال و آبادانی برای میهن اسلامی بهترین پاسخ به این تلاش و زحمات است.
درادامه سمینار تعدادی از روسای شعب به طرح دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات پرداختند.
گفتنی است دکتر طالبی و هیأت همراه پس از پایان همایش از شعب بلوارسجاد مشهد و ارزی استان بازدید و سپس در جلسه باحضور استاندار شرکت کردند.

قالب دلخواه شما