تودیع و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان

تودیع و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان


دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل محترم بانک کشاورزی ، طی حکمی محمدحسین قاسمی نژاد را به سمت مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی استان هرمزگان در مراسم تودیع و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی که در روز 9 دی ماه سالجاری برگزار شد ، فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی ، آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی این بانک و چند تن از مسئولان دستگاه های سیاسی و اجرایی استان حضور داشتند .

بر اساس این گزارش ابتدا مهندس کائیدی مدیر اسبق شعب بانک در هرمزگان به موفقیتهای استان که با تلاش جمعی کلیه پرسنل بدست آمد ه ، اشاره کرد و افزود : کسب رتبه های اول و سوم جشنواره شهید رجایی طی دو سال متوالی ، کسب رتبه برتر طرح تکریم طی سه سال متوالی ، کسب رتبه سوم بررسی بهبود عملکرد در بین مدیریتهای کشور و ... از جمله افتخاراتی است که با تلاش همه جانبه و ایثارگرانه پرسنل بدست آمد. وی چشم انداز تداوم موفقیت ها را با حضور مدیریت جدید بسیار درخشان تر از قبل برشمرد .

در ادامه فروغی فرعضو هیأت مدیره بانک کشاورزی – این بانک را خدمتگزار واقعی بخش اقتصاد کشور معرفی کرد وگفت : بانک کشاورزی دارای نام و نشانی مقدس است که می توان به آن افتخار کرد ، وی تصریح کرد : خدمت به خالص ترین ، صدیق ترین و زحمتکش ترین قشر جامعه یعنی کشاورزان و بخش کشاورزی ، افتخار بزرگی است.

فروغی فر به وضعیت بانک کشاورزی در کشور اشاره کرد و گفت : حدود 5/9 درصد از ظرفیت سیستم بانکی کشور متعلق به بانک کشاورزی است که افزایش این میزان تلاش مضاعف همه را طلب می کند ، تا بتوانیم جایگاه بانک را ارتقاء بخشیم .

وی کارکنان بانک کشاورزی را خلاق ، توانمند ، پرتلاش و با ایمان دانست که برای رشد و پویایی اقتصاد کشور فعالیت می کنند. وی ابراز امیدواری کرد مسئولان سیاسی و اجرایی استان هرمزگان با حمایت همه جانبه از بانک کشاورزی زمینه موفقیتهای بیش از پیش آنرا فراهم کنند .

در ادامه این مراسم سالاری معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری هرمزگان نیز به بیان مطالبی پیرامون تحول اداری ، دولت الکترونیک و حوزه منابع انسانی پرداخت و افزود : همه باید با تلاش جمعی برای موفقیت بانک کشاورزی هرمزگان بکوشیم .

سپس قاسمی نژاد مدیر جدید شعب بانک در استان هرمزگان با حضور در جایگاه به تبیین برنامه های خود در زمینه وصول مطالبات ، تجهیزمنابع ، امور اعتباری ، آموزش پرسنل و جانشین پروری در استان پرداخت و اظهار امیدواری کرد مدیران موفق و خوش آتیه بانک از هرمزگان تربیت شوند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر مدیر عامل و کارکنان بانک در استان از زحمات آقای مهندس کائیدی تجلیل شد و حکم انتصاب قاسمی نژاد توسط مقامات ارشد بانک و مسئولان سیاسی استان اهداء شد.

قالب دلخواه شما