سمینار روسای شعب هرمزگان با حضور مدیران ارشد بانک کشاورزی برگزار شد

سمینار روسای شعب هرمزگان با حضور مدیران ارشد بانک کشاورزی برگزار شد

گردهمایی رؤسای شعب استان هرمزگان با حضور فروغی فر عضو هیات مدیره ، آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی و قاسمی نژاد مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان روز پنجشنبه 9 دیماه در محل سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این مراسم قاسمی نژاد مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان به تشریح وضعیت عمومی و جغرافیایی ، تراکم جمعیت ، نرخ مشارکت اقتصادی ، سرانه تولید ناخالص داخلی ، متوسط درآمد یک خانوار شهری و روستایی و میزان نقدینگی موجود در استان پرداخت .
وی در ادامه به بررسی وضعیت سپرده های مردمی و دولتی ، نحوه ارائه خدمات به مردمی در زمان پرداخت یارانه ها و چگونه سرویس دهی دستگاه های خودپرداز بانک اشاره کرد و افزود : میزان خدمات ارائه شده ، در مقایسه با سیستم بانکی استان حائز رتبه خوب و مطلوبی هستیم و 14 درصد سرانه پرداخت تسهیلات را در اختیار داریم .
بر اساس این گزارش ، درادامه مراسم فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی ، استان هرمزگان را دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعل زیادی دانست و تصریح کرد : با اتحاد و همدلی که در پرسنل پر تلاش استان وجود دارد باید سهم بانک از منابع مالی استان نیز افزایش یابد که این امر توسط کارکنان توانمند بطور قطع محقق خواهد شد .
این گزارش می افزاید ؛ آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با تجزیه و تحلیل وضعیت آماری استان ، تأکید کرد حوزه بازاریابی بانک به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین منابع مالی باید طوری عمل کند که همه با همدلی در راستای توفیق آن گام بردارند .
مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با اشاره به این مطلب که فرآیند پرداخت تسهیلات یکی از مولفه های اصلی بازاریابی است، گفت: 4 عنصر محصول ، سود ، رضایتمندی و برند بانک را از عناصر تأثیرگذار تأمین منابع دانست .
لازم به ذکر است در این مراسم همچنین تعدادی از روسای شعب به طرح سئوالاتی پرداختند که موارد مطروحه توسط مدیران ارشد بانک پاسخ داده شد .



قالب دلخواه شما