دکتر طالبی: نهادسازی ابزاری برای شکوفایی استعدادها و توانایی ها است

دکتر طالبی: نهادسازی ابزاری برای شکوفایی استعدادها و توانایی ها است


استعدادها و توانایی‌های بانک کشاورزی بی‌نظیر است و باید زمینه بروز استعدادها و به بار نشستن توانایی‌ها فراهم شود .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی که روز شنبه هجدهم دی ماه در مراسم آغاز به کار موسسه خدمات مدیریت و حسابرسی بصیر اندیش این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مهم‌ترین ابزار برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌ها، نهاد سازی است .
وی گفت:بانک کشاورزی مخزنی از انواع استعدادهاو حرفه‌های متعدد و متنوع است که کار و تعامل آنان می‌تواند این بانک را روزبه‌روز ارتقا دهد.
دکتر طالبی با بیان اینکه هر یک از حرف اقتضائات و الزامات ویژه خود را دارند تصریح کرد:گنجاندن آن‌ها در یک ظرف و توجه به آن‌ها با یک دیدگاه واحد، ممکن است موجب آن شود که حق استفاده و بهره‌مندی از این توانایی‌هاادا نشود،به همین دلیل است که نهاد سازی در بانک کشاورزی انجام می‌شود.
وی با اشاره به تأسیس شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورز به عنوان بستری که می‌تواند خیل عظیمی از متخصصان بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی را با دیدگاه متفاوتی در خدمت تعالی این بانک قرار بدهد گفت: موسسه خدمات مدیریت و حسابرسی بصیر اندیش نیز با هدف بهره‌گیری از تجربیات و توانایی‌هایی درون وبیرون بانک کشاورزی در زمینه خدمات مدیریت راه اندازی شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی مهم‌ترین مأموریت این مؤسسه را استقرار و ارتقای نظارت متناسب و منبعث از استانداردهای بین‌المللی بانکداری دانست و تأکید کرد: فعالیت این مؤسسه به حسابرسی عادی محدود نیست هرچند یکی از اهداف آن به شمار می‌آید اما نگاه به بانک باید از منظر استانداردهای بین‌المللی باشد.
وی با بیان اینکه امروزه استاندارد هایی که توسط بانک تسویه بین‌المللی (BIS) تعیین می‌شود،کمک می‌کند نظام بانکی در خدمت اقتصاد جامعه قرار بگیرد تأکید کرد:مؤسسه خدمات مدیریت و حسابرسی بصیر اندیش باید بستری را فراهم کند که بدنه بانک کشاورزی و کارکنان تمامی حوزه‌ها اعم از مالی،بانکداری الکترونیک، اعتبارات و... با این استانداردها آشنا شوند و فعالیت ‌های خود را با آن تطبیق بدهند همچنین روال هایی بگذاریم تا این استانداردها به نحو مناسبی در این بانک تحقق یابند .
وی متذکرشد این مؤسسه در صورت ارائه چنین الگویی،اولین مؤسسه ای خواهد بود که وارد عرصه نظارت می شود و در کل نظام بانکی بستری اثرگذار خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد با توانمندی و امکانات بانک کشاورزی در حوزه نظارت و بازرسی،با دیدگاهی جدید از تمام توان متخصصان بیرونی نیز استفاده کنیم و شاهد رونق در این حوزه باشیم.

قالب دلخواه شما