تشکیل کارگروه مدیران معین طرح های جدید بانک درمشهد

تشکیل کارگروه مدیران معین طرح های جدید بانک درمشهد

اولین کارگروه طرحهای جدید بانک با محوریت طرح ایران به میزبانی مدیریت خراسان رضوی و با حضور آتشی مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی، احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع و مدیران ستادی استانهای فارس ، تهران بزرگ و مرکزی برگزار شد.
دراین کارگروه ابتدا بصیرت مدیرستادی استان و مدیرمعین طرح ایران در منطقه 2 کشور ضمن خیرمقدم به میهمانان، تشکیل این گونه کارگروه ها را فضایی برای مشارکت ، هم فکری و هم افزایی توان مدیریتی و اجرایی استانها دانست و اظهار امیدواری کرد با نتایج حاصله از این کارگروه شاهد تحول و تحرک محسوس در روند ترویج و عملیاتی شدن طرح ایران باشیم.
سپس آتشی مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با قدردانی از حضور مدیران استانها به تشریح 5 طرح مهم حوزه بازاریابی بانک شامل طرح ایران ، طرح بانک پذیری کودک و نوجوان ، طرح حساب جاری بدون دسته چک 77 ، پایانه های فروش و آتیه پرداخت.
وی درفرآیند ترویج عملیاتی کردن طرح های نوین یادشده، تقسیم کشور به 5 منطقه و تعیین یک مدیرمعین برای هرطرح دراین مناطق را گامی برای استفاده بهینه از پتانسیل و توان مدیریتی و اجرایی استان ها دانست و افزود: با هم افزایی اقدامات کارشناسی و اجرایی مناطق و ایجاد رقابت سالم بین آنها شاهد بروز خلاقیت ها و ابتکارات استانی و نهایتاً اجرای مطلوب طرح ها در کشور خواهیم بود.
وی با تأکید بر توان همکاران و مدیران استانها در هدایت طرح های نوین بانک خواستار مشارکت همگانی کارکنان بانک درسطح ستاد و شعب شد و موفقیت این طرح ها را منوط به این تلاش جمعی دانست.
درادامه احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع با ارائه آماری تفضیلی ازعملکرد گروه های 5 گانه دراجرایی شدن طرح های ویژه زنان، به شرح نقاط ضعف و قوت گروه ها درترویج و اجرای طرح ایران پرداخت .
وی بااشاره به تعهد استان ها دراین زمینه خواستار تلاش توام با برنامه ریزی همکاران درستادها و شعب شد.
درادامه جلسه هریک از مدیران ستادی به بیان عملکرد استان های تحت پوشش پرداختند و گزارشی از هماهنگی های بعمل آمده و اقدامات در دست اجرا ارائه کردند.
شایان ذکر است در پایان، ازخزانه مدیریت خراسان رضوی و شعب بلوارسجاد ، ایرج میرزا، سروش ، سازمان جهاد کشاورزی و چهارراه ابوطالب مشهد بازدید به عمل آمد.

قالب دلخواه شما