عضوهیات مدیره بانک کشاورزی: کارشناسان خالق راهبردهای بانک هستند

عضوهیات مدیره بانک کشاورزی: کارشناسان خالق راهبردهای بانک هستند

در نظام بانکی دنیا بانک های کشاورزی از برند و مزیت ویژه ای برخوردارند و در این راستا بانک کشاورزی نقش موثری در توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور دارد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک در دومین همایش کارشناسان کشاورزی، با اعلام این مطلب افزود: نیروی انسانی مهم ترین دارایی بانک به شمار می آید و در این میان کارشناسان مسئولیت سنگینی را به عهده دارند.
وی با اشاره به سابقه 77 ساله بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: تحقق خود کفا یی در تولید محصولات کشاورزی از خدمات این بانک وتلاش های کارشناسان متخصص آن ناشی شده است.
نظری با بیان اینکه؛ نقش ارزنده بانک کشاورزی در نظام بانکی و اقتصادکشور را باید برای نسل آینده حفظ کنیم متذکر شد: نقش کارشناس در بانک نقشی تاثیر گذار است و حرفه ای بودن یکی از ویژگی های برجسته این نقش است که این امر مسئولیت های کارشناسان را بیشتر می کند.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای تناقص هاست و بیشتر از هر زمان دیگری به تخصص کارشناس در بانک نیازمندیم .
وی توجه به ریسک اعتباری و تلاش برای کاهش آن را یکی از ضرورت های بخش اعتباری دانست وگفت: انتظار می رود با تلاش و خرد جمعی کارشناسان میزان این ریسک اعتباری تک رقمی شود.
نظری با تأکید بر نقش مشتریان در فرآیند اعطای تسهیلات تصریح کرد: تصمیم گیرنده اصلی مشتری است و زمان برای او ازاهمیت ویژه ای برخوردار است، از اینرو تغییر در روش های پرداخت و به روز رسانی این فرآیند ضروری است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به محدویت منابع وضرورت تخصیص بهینه آن تاکید کرد: منابع بانک باید دربخش هایی که بیشترین بهره وری را دارند استفاده شود و کارشناسان نیز باید فرصت های سرمایه گذاری را برای مردم و مشتریان تشریح وطرح های دارای توجیه اقتصادی را معرفی کنند.
نظری در خاتمه سخنانش، به نقش تاثیر گذار اعتبار سنجی مشتریان در حوزه اعتباری اشاره کردو گفت: کارشناس باید خالق وتعیین کننده راهبرد باشد.
وی ارائه راه کارهای مناسب برای برون سپاری امور، استفاده بهینه از وقت و توان علمی کارشناسان و همچنین برنامه ریزی منسجم در پرداخت تسهیلات ارزی با هدف افزایش سهم از بازار را از دیگر موارد ضروری ذکر کرد.
بر اساس این گزارش ، دومین همایش کارشناسان کشاورزی بانک کشاورزی با حضور حشمت الله نظری و داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره، منوچهر حیاتی و اسمعیل بصیری مدیران امور سرمایه انسانی و اعتبارات و وصول مطالبات، روسای برخی از ادرات مرکزی و همچنین حدود 400 نفر از کارشناسان کشاورزی این بانک از سراسر کشور هفدهم آذرماه سال جاری در بابلسر برگزار شد وتا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
این گزارش می افزاید ، بیان اهداف وضرورت های تشکیل همایش توسط داریوش رشیدی رئیس اداره آموزش و بهبود مدیریت ، ارائه مقالات کاربردی توسط شش نفر از کارشناسان کشاورزی وتشکیل کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.


قالب دلخواه شما