برگزاری همایش مرور استانداردها ،یکسان سازی رویه ها وشفافیت اطلاعات برای تهیه صورتهای مالی بانک کشاورزی

برگزاری همایش مرور استانداردها ،یکسان سازی رویه ها وشفافیت اطلاعات برای تهیه صورتهای مالی بانک کشاورزی

همایش مرور استانداردها ،یکسان سازی رویه ها و شفافیت اطلاعات برای تهیه صورتهای مالی سال1389بیست سوم بهمن ماه سالجاری در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران در مراسم افتتاحیه این همایش رضا کامران رئیس اداره کل امورمالی به تشریح اهداف این همایش پرداخت و بخشهای مختلف صورتهای مالی بانک را تجزیه وتحلیل کرد.
رئیس اداره کل امور مالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرتفوی بانک و چگونگی تحقق منابع و مصارف در سالجاری آمار مقایسه ای پرتفوی بانک با سیستم بانکی را ارائه کرد.
براساس این گزارش آشنایی با ابزارهای مالی اسلامی ،ارائه چارچوب نظری حسابداری و تشکیل کارگروههای سیستم جامع منابع انسانی و بدهکاران وبستانکاران ،تسهیلات وجوه اداره شده و ذخیره مطالبات مشکوک الوصول ،در آمدو هزینه ها و سامانه اموال و بخش ارزی از دیگر برنامه های اولین روز این همایش بود.
گفتنی است این همایش با حضور رضا کامران ،عبداله سلیمانی روسای ادارات کل امور مالی و روابط عمومی ،معاونان ادارات مرکزی ،مدیران گروه های مالی ،اداری و پشتیبانی ،مدیران گروه بازرسی و حسابرسی استان ها و کارشناسان مالی از بیست و سوم بهمن ماه آغاز و تابیست وچهارم ماه جاری ادامه خواهد داشت .

قالب دلخواه شما