افتتاح ساختمان جدید الاحداث شعبه کومله در استان گیلان

افتتاح ساختمان جدید الاحداث شعبه کومله در استان گیلان

ساختمان جدید الاحداث شعبه کومله در آستانه هفته وحدت و با حضور امام جمعه ،مدیر ستادی بانک ، خانواده معزز شهدا ، بازاریان ،کسبه وکشاورزان و مسئولان محلی افتتاح شد.

در این مراسم مهندس سید حسین حسینی مدیر شعب بانک در استان گیلان پس از ارائه تاریخچه وعملکرد بانک کشاورزی به توفیقات بدست آمده طی سالهای اخیر و قدردانی از سوی جشنواره شهید رجایی طی چند سال متوالی اشاره کرد وافزود : بانک کشاورزی به عنوان یک بانک پیشرو در استقرار نظام جامع الکترونیک شناخته شده ومهر گستر در حقیقت یک سامانه الکترونیکی بسیار پیشرفته درسیستم نظام بانکی است .

مهندس حسینی در ادامه سخنانش از بانک کشاورزی به عنوان خانه کشاورزان یاد و تاکید کرد : این شعبه در راستای ارزش آفرینی ورفاه حال مشتریان ساخته وتوسعه داده شده است و اولین بانک در بخش کومله است که مجهز به سیستم خودپرداز و سیستم نوبت دهی هوشمند است.

وی بابیان اینکه " رضایت مومن رضایت خداوند رادر پی خواهد داشت " اظهار امیدواری کرد : همه این موارد اگر بدون رضایت کشاورزان وفعالان بخش کشاورزی باشد ذره ای ارزش ندارد و مابر خود می بالیم از اینکه خدمت به زحمتکش ترین قشر جامعه را به عهده داریم .

شایان ذکر است در ادامه مراسم امام جمعه کومله نیز طی سخنانی از حسن همکاری بانک کشاورزی با مسئولان ومردم قدردانی کرد .

گفتنی است در پایان مراسم به میمنت افتتاح شعبه کومله دو فقره حساب پس انداز قرض الحسنه به پدر بزرگوار شهید و قاری قران تقدیم شد.

قالب دلخواه شما