معرفی دستاوردهای بانک کشاورزی در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیـمه و خصوصی سـازی

معرفی دستاوردهای بانک کشاورزی در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیـمه و خصوصی سـازی

چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیـمه و خصوصی سـازی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان بورس و مدیران و فعالان بازار سرمایه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه سال 89 در تقویم اقتصاد ایران صفحه ای برجسته است افزود:بخش مالی کشور باید از تحولات اقتصادی حمایت کند.
وی گفت:امروز توقع ما از بازار سرمایه در زمینه هدفمند کردن یارانه ها این است که دین خود را از طریق تأمین مالی کارآمد،مناسب و با کاهش هزینه اداکند.
بر اساس این گزارش ،درنخستین روز از این نمایشگاه، دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی،دکتر صالح آبادی رئیس سازمان بورس، حشمت الله نظری و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره و منوچهر حیاتی مدیرامور سرمایه انسانی بانک کشاورزی از غرفه این بانک بازدید کردند.
این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی نیز با مشارکت شرکت های تابعه شامل: شرکت کارگزاری بورس،صرافی مهر و همچنین کارشناسان مطلع در این نمایشگاه حضور دارد و طی برگزاری این نمایشگاه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای بدست آمده در حوزه بانکداری الکترونیکی، سامانه ها و نرم افزارهای مدیریتی،طرح های مهم و اساسی این بانک را در معرض دید عموم قرار می دهد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه تخصصی که روز سه شنبه چهاردهم دیماه افتتاح شد، تا هفدهم همین ماه ادامه خواهد داشت و بیش از 100 شرکت در فضایی به مساحت شش هزار متر مربع، دستاوردها و توانمندهای خود را معرفی می کنند.




قالب دلخواه شما