کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی بانک کشاورزی به مدارس استان اصفهان

کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی بانک کشاورزی به مدارس استان اصفهان

 بانک کشاورزی استان اصفهان یک میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب بسته های آموزشی به 88 مدرسه این استان اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان،این اقدام در اجرای تفاهم نامه بین این بانک و وزارت آموزش و پرورش و همچنین مصوبه شورای پول واعتبار مبنی بر اختصاص بخشی از مبلغ ناخالص جوایز حساب های قرض الحسنه بانک ها به امور فرهنگی و بهداشتی صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش،در جلسه ای که در دبیرستان «مکتبی حصه» از مناطق محروم شهراصفهان برگزار شد، باجلان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان این حرکت ابتکاری بانک کشاورزی را نشان دهنده توجه مدیریت این بانک به امور فرهنگی دانست.
وی با ابراز خرسندی از توجه نهادها و سازمان ها به امور فرهنگی افزود: چنین اقداماتی باعث دلگرمی مسئولان آموزش و پرورش می شود و آنان را در رسیدن به اهداف آموزشی یاری می کند.
باجلان از مجموعه کارکنان مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان قدردانی کرد و اظهارداشت: همدلی و همفکری میان مسئولان این دو سازمان از نتایج بازر توجه به امور فرهنگی به ویژه در مناطق محروم به شمار می آید.
این گزارش می افزاید، دراین جلسه مرتضی افشاری مدیر گروه مالی،اداری و پشیبانی مدیریت بانک کشاورزی در استان اصفهان نیز به تاریخچه و گام های مثبتی که این بانک به صورت زیر ساختی در بخش کشاورزی و توسعه بانکداری الکترونیک برداشته است اشاره کرد .
افشاری این بانک را به عنوان بانکی پیشرو در زمینه بانکداری الکترونیک با بیش از یک هزارو 960 شعبه در سراسر کشور معرفی کرد و مجهز شدن تمام این شعب به سامانه مهرگستر را که جزو پیشرفته ترین نظام های بانکداری الکترونیک دنیاست، مایه افتخار کارکنان بانک کشاورزی دانست.
وی بانک کشاورزی را سازمانی دانش محور وتحول نگر توصیف کرد و افزود: این بانک طی سال های گذشته، همواره با مراکز آموزشی ،علمی و دانشگاهی در تعامل بوده است.
مدیر گروه مالی،اداری و پشیبانی مدیریت بانک کشاورزی در استان اصفهان در خاتمه سخنانش به معرفی طرح های شاخص این بانک شامل:طرح ایران ، بانک پذیری کودک و نوجوان ، آتیه و ..... پرداخت.


قالب دلخواه شما