اهدای لوح سپاس برترین های روابط عمومی به بانک کشاورزی

اهدای لوح سپاس برترین های روابط عمومی به بانک کشاورزی

روابط عمومی بانک کشاورزی در رشته «برنامه ریزی ارتباطی» لوح سپاس جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با هدف بررسی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی، اجتماعی واقتصادی روز سه شنبه 21 دی ماه با حضور اساتیدی از کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، کرواسی، فرانسه و ایران و همچنین 1200نفر دست ‌اندرکار روابط عمومی‌ از 200 سازمان، شرکت، نهاد و وزارتخانه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، حدود 200 سازمان، شرکت، نهاد و وزارتخانه در ده رشته برنامه ریزی ارتباطی، پژوهش ارتباطی،اطلاع رسانی،ارتباطات اثربخش،پیوندهای فرهنگی ارتباطی،ارتباطات الکترونیک،مدیریت راهبردی روابط عمومی،فعالیت های ارتباطی مرتبط با همت مضاعف وکار مضاعف و ... آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که روابط عمومی بانک کشاورزی بر اساس رأی هیئت داوران ششمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران و انتخاب اثر برتر، موفق به دریافت لوح سپاس و جشنواره در رشته برنامه ریزی ارتباطی شد و تندیس این سمپوزیوم را دریافت کرد.
این گزارش می افزاید: در مجموع 65 روابط عمومی شامل 40 روابط عمومی در بخش ملی و 25 مجموعه روابط عمومی نیز در سطح استانی و سازمان های وابسته برگزیده و معرفی شدند.
همچنین در ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی علاوه بر 3 نفر از مدیران ارشد کشور که به عنوان”مدیر ارزش آفرین و ارتباط‌گستر“ ، سه جایزه دیگر تحت عناوین ”خط کش طلایی“ ، ”جایزه طلایی و توسعه دانش روابط عمومی“ به سه نهاد که به ترتیب در زمینه توجه به افکار عمومی، توسعه فرهنگ روابط عمومی و توسعه دانش روابط عمومی نقش آفرینی کرده بودند اهدا شد.

قالب دلخواه شما