بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در نه ماهه اول سال جاری بیش از 2580میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در نه ماهه اول سال جاری بیش از 2580میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی درنه ماهه اول سال 89بالغ بر2580 میلیارد ریال در زیربخش های کشاورزی تسهیلات بانکی پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی ، داود برنج فروش آذر مدیر شعب بانک دراین استان گفت: درنه ماهه اول سال جاری بالغ بر 2580میلیارد ریال درقالب سرفصل های مختلف در اختیار 69723نفراز فعالان بخش کشاورزی قرارگرفت.
وی با اشاره به این مطلب که بیشترین پرداختی ازمحل اعتبارات غیرتکلیفی وکمترین آن ازمحل تکلیفی و وجوه اداره شده است، گفت: طی این مدت در بخش طرحهای بنگاههای کوچک اقتصادی و زودبازده کارآفرین تعداد2574فقره بالغ بر464 میلیاردریال از تسهیلات بانک کشاورزی بهره مند شدند.
بر اساس این گزارش ، داود برنج فروش آذر با اشاره به این که یکی از فصل های مهم مصارف پرداخت تسهیلات به صورت مشارکت مدنی وفروش اقساطی بخش کشاورزی است گفت: در این خصوص بالغ بر1315میلیارد ریال پرداخت شدوهمچنین در زمینه طرح های زراعی و باغی نیز در استان بالغ بر183میلیاردریال سرمایه گذاری انجام شد.
این گزارش می افزاید؛مهندس برنج فروش در ادامه به طرح های آبیاری تحت فشاروبرقی کردن چاههای کشاورزی اشاره کرد وگفت:ازاین سرفصل ها بالغ بر 110میلیاردریال تسهیلات پرداخت شد وهمچنین برای مکانیزاسیون کشاورزی 51میلیاردریال ودام وطیوروشیلات55میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
لازم به ذکر است برنج فروش در پایان به تسهیلاتی که از محل قرض الحسنه پرداخت شد، اشاره کرد وگفت:درنه ماهه سال جاری نزدیک به 200میلیارد ریال بصورت قرض الحسنه پرداخت شد که 148 میلیاردریال آن تسهیلات ازدواج و به بیش از 7600زوج پرداخت شدوهمچنین مبلغ 27 میلیارد ریال برای اشتغال زائی به تعداد 985نفر است.

قالب دلخواه شما