بانک کشاورزی سرآمد پویایی، توان تخصصی و بهره وری

بانک کشاورزی سرآمد پویایی، توان تخصصی و بهره وری

بانک کشاورزی در سال جاری موفقیت هایی به دست آورد و دریافت لوح و تندیس از جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف بیانگر توان تخصصی ،پویایی وبهره وری در بخش های مختلف این بانک است.
عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی، با اشاره به مطلب فوق گفت: در سومین دوره همایش نوآوری و عدالت اقتصادی، این بانک به عنوان سازمانی نوآور و پویا در حوزه بانکی و کشاورزی معرفی شد و لوح و تندیس همایش را به دلیل تحول و تنوع در ارائه طرح های سازمانی همچون سامانه های نرم افزاری مدیریت الکترونیکی بانکداری دریافت کرد.
وی یادآورشد، بانک ها با گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک طلایه داران تجارت الکترونیک در حال وآینده کشور ها خواهند بود و ایجاد بسترهای لازم به عهده روابط عمومی هاست.
سلیمانی افزود: بانک کشاورزی با داشتن عنوان بانک برتر کشور در بانکداری متمرکز (Core Banking) از سوی نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 و همچنین ارائه روش های نوین بانکداری، موفق به ایجاد بستر های فرهنگی در کنار سامانه های الکترونیکی شده است که بارزترین جلوه آن در توسعه استفاده از ابزار های بانکداری الکترونیکی در سطح کشور به ویژه در روستاها و بین کشاورزان دیده می شود.
مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک، با گسترش فعالیت ها و زیرساخت های مختلف بتوان با توسعه فرهنگی بانکداری الکترونیکی،استفاده از پول الکترونیکی و گسترش تجارت الکترونیکی را نیز توسعه داد.
وی تأکید کرد از آنجا که بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی مأموریتی فراتر از سایر بانک ها در این حوزه دارد و با حضور گسترده تر در بین افراد این قشر خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است که صدور بیش از3 میلیون و500 هزار کشاورز کارت به عنوان اولین نماد بانکداری الکترونیکی در بخش کشاورزی از برجسته ترین اقدامات به شمار می آید.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی متذکر شد: این بانک در دومین دوره ارزیابی طرح ملی سنجش بهره‌وری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله ایران اسلامی 1404، تنها بانک «بهره‌ور» در نظام پولی و اقتصادی ایران شناخته شد.
سلیمانی ، نحوه ارزیابی داوران کمیته‌ها را در 3 حوزه ذکر کرد و یادآور شد: این حوزه‌ها مشتمل بر اصلاح الگوی مصرف، هدفمند سازی یارانه‌ها و بهره‌وری بودند که در مجموع، سطح بهره‌وری در 3 سطح همگام، پیشرو و برتر شناسایی شد.
وی تصریح کرد: بنابر اعلان دبیرخانه مذکور مشخص شد که بانک کشاورزی را در فرآیند ارزیابی محلی در سطح«پیشرو» در برنامه‌های اقتصادی دولت«تحقق چشم‌انداز 20 ساله» و همچنین به عنوان تنها بانک «بهره‌ور» در نظام پولی و اقتصادی تشخیص داده‌اند.

قالب دلخواه شما