اهداء جایزه برنده جشنواره هدیه مهرگستر به یکی از پذیرندگان پایانه فروش

اهداء جایزه برنده جشنواره هدیه مهرگستر به یکی از پذیرندگان پایانه فروش

مراسم اهداء جایزه جشنواره هدیه مهرگستر به آقای صمدی  یکی از پذیرندگان فعال پایانه فروش بانک کشاورزی روز سه شنبه 21 دی ماه و همزمان با ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) در محل شعبه پیروزی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت تهران بزرگ در این مراسم که جمع کثیری از کسبه محل نیز حضور داشتند مهندس جلالیان مدیر شعب تهران بزرگ از بانک کشاورزی به عنوان یکی از کهن ترین بانک های کشور یاد کرد و به تشریح خدمات مختلف بانک ازجمله خدمات بانکداری الکترونیک پرداخت .
وی پس از معرفی طرح های مختلف بانک از جمله طرح ایران ، حساب 77 مهرگستر و ... به برخی از امتیازات دارندگان پایانه های فروش ازجمله دریافت تسهیلات توسط دارندگان پایانه های فروش معادل 5/2 برابر میانگین حساب ، پرداخت قبوض آب ، برق و تلفن از طریق این دستگاه ها و واریز آنی مبلغ به حساب اشاره کرد .
در ادامه این مراسم جایزه ویژه هدیه مهرگستر (یک دستگاه خودرو پژو 206) توسط یکی از معتمدین محل به یکی از برندگان پایانه فروش اهدا شد .
شایان ذکر است برگزاری این مراسم در محل شعبه علاوه بر ایجاد ذهنیت مثبت و اعتمادسازی در بین مشتریان باعث تأثیرگذاری در روند تجهیزمنابع و تشویق بر استفاده از پایانه های فروش بانک می شود .

قالب دلخواه شما