نشست کارگاهی طرح ارتقاء کیفی پایانه های فروش در یزد

نشست کارگاهی طرح ارتقاء کیفی پایانه های فروش در یزد

در راستای نظارت و کنترل میزان پیشرفت طرحهای در دست اجرای بانک با محوریت طرح ارتقاء کیفی پایانه های فروش جلسه ای با حضور مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، رئیس اداره کل بازایابی و تجهیزمنابع ، مدیران ستادی بانک در استان های تهران بزرگ، سمنان، کرمانشاه، اردبیل ، یزد و مدیران گروههای مدیریت در یزد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت یزد مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با بیان اینکه حرکت موسسات اقتصادی بدون منابع مفهومی ندارد به روشهای جذب منابع از قبیل سرمایه استقراض و پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: با توجه به عرصه رقابتی تنگاتنگ بین موسسات اقتصادی بایستی برای تجهیزمنابع برنامه و طرح داشته باشیم. وی حفظ گواهی سپرده ها را به میزان 75درصد باتوجه به فروش اوراق مشارکت در سایر بانک ها نشان از تلاش و کوشش همکاران دانست و اظهار امیدواری کرد با فضاسازی در ستاد و توجه به طرحهای قدیمی نظیر طرح ایران، ایجاد فرهنگ استفاده از کارت و پویایی طرح ها فضائی برای استانها فراهم شود تا بتوانیم به تحقق اهداف خود نائل شویم . مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی افزود: ما طرحهای زیادی داریم که بسیارکامل و دارای جذابیت هستند که در صورت اجرای دقیق و اطلاع رسانی مطلوب، مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهدکرد . آتشی با اشاره به تکمیل بودن طرحهای بانک از قبیل طرح آتیه و قرار گرفتن بیمه سبز در کنار آن ، طرح کودک و نوجوان، طرح یاقوت ، طرح 77مهرگستر ، از راه اندازی طرح میزان درآینده خبر داد. وی در خصوص جذب منابع از طریق پایانه های فروش گفت: ایجاد حساسیت در همکاران برای پیگیری و ایجاد طرح انگیزشی برای دارندگان دستگاههای POS مهمترین گامی است که می تواند در راستای بکارگیری آن موثر واقع شود. مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی با اعلام این مطلب که 88 درصد POS ها فعال هستند از هدف گذاری و رسیدن به میانگین تراکنش سیستم بانکی که عدد 30 است، خبر داد و بر تعامل استانها برای رسیدن به این هدف تاکید کرد.
در ادامه احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع با ارائه آمار در زمینه دستگاههای POS و مقایسه عملکرد بانک وسیستم بانکی بحث توانمندسازی نیروی انسانی در خصوص بازدید همکاران وتبلیغ آنها در استفاده از دستگاهPOS را مطرح کرد و شناخت محصول و شناخت مشتری را از اصول اصلی و اولویت دار بازاریابی دانست . وی ایجاد باور در پذیرنده کارت برای استفاده از دستگاه توسط همکاران ، رصد کردن رقبای خود، تمرکز بر تبلیغات ، مکان یابی و نصب دستگاههای POS در بازارهای مالی موثر را از راهکارهای ارتقاء کیفی پایانه های فروش عنوان کرد.
مهندس بهبهانی مدی ستادی مدیریت یزد هم با اشاره به مزایای استفاده از پایانه های فروش و اقدامات انجام شده استان یزد از فعال بودن 96 درصدی پایانه های مربوطه در پایان دیماه خبر داد .
در پایان هم مدیران ستادی بانک در استانها ضمن ارائه عملکرد به بیان دیدگاههای خود در خصوص ارتقاء کیفی پایانه های فروش پرداختند .

قالب دلخواه شما