عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی :نقش حیاتی روابط عمومی در فضای رقابتی امروز غیرقابل انکار است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی :نقش حیاتی روابط عمومی در فضای رقابتی امروز غیرقابل انکار است

روابط عمومی در ایجاد تعامل دوسویه میان مخاطبان درون وبرون سازمان و همچنین تصمیم گیری مشتریان نقش بسزایی دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک روز چهار شنبه یازدهم اسفندماه سال جاری که نخستین روز از همایش کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی سخن می گفت،ضمن اعلام مطلب فوق به دستاوردهای این بانک در سال 89 اشاره کرد.
وی با اشاره به فضای رقابتی موجود در نظام بانکی کشور افزود:نقش حساس روابط عمومی در این فضای رقابتی و همچنین تصمیم مشتریان غیر قابل انکار است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با بیان اینکه تعیین تکلیف 5هزارو 450 طرح راکد،نیمه تمام و بلاتکلیف،افزایش سرمایه بانک در قانون افزایش بهره وری، اقدامات انجام شده در زمینه وصول مطالبات، و ... جزو اقدامات شاخص وموفقیت های این بانک در سال جاری به شمار می آیند، بر اطلاع رسانی پیرامون این طرح ها تأکید کرد.
وی اضافه کرد: نقش حرفه روابط عمومی در دنیای پیچیده امروز به گونه ای است که بر دیدگاه مثبت ومنفی مخاطبان داخلی وبیرونی سازمان اثر قابل توجهی دارد.
نظری ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان حوزه روابط عمومی در ستاد و استان ها عملکرد آنان را مثبت ارزیابی کرد و توجه روز افزون به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده،تقویت ارتباط با مشتریان،ایمان به کار،بازنگری در شرح وظایف روابط عمومی و همچنین ارائه راهکارهای جدید در امر اطلاع رسانی را خواستار شد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش،آموزش وآشنایی کارکنان حوزه روابط عمومی با آخرین دستاوردهای علمی این حوزه و همچنین بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی را از دیگر موارد ضروری دانست.




قالب دلخواه شما