برگزاری همایش کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی

برگزاری همایش کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی

همایش کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی، یازدهم اسفندماه ماه سال جاری در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این همایش با حضور حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره، بهمن دولت آبادی و منوچهرحیاتی مدیران امور حوزه مدیریت وسرمایه انسانی، دکتر داریوش رشیدی رئیس اداره کل آموزش و بهبود مدیریت،مصطفی احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی و معاونان و کارشناسان این اداره کل و همچنین معاونان و کارشناسان ارتباطات استان ها برگزارشد.
براساس این گزارش، در نخستین روز از این همایش حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به تشریح نقش وجایگاه روابط عمومی و همچنین انتظارات بانک از کارکنان این بانک پرداخت و در ادامه مهندس داور ماهیکار دیگر عضو هیئت مدیره نیز در سخنان خود ضمن تشریح سیر تاریخی روابط عمومی در کشور، بر اجرای اصول علمی حرفه روابط عمومی تأکید کرد.
بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت این بانک نیز به عنوان دیگر سخنران نخستین روز این همایش پاسخگویی را مهم ترین ویژگی بانک کشاورزی دانست و بر ضرورت اطلاع رسانی درسازمان ها ، استفاده از آخرین تکنیک های علمی روابط عمومی و همچنین ارتقای دانش علمی کارکنان این حوزه تأکید کرد.
در ادامه کلاس آموزشی با موضوع تکنیک ها وتاکتیک های روابط عمومی علمی به ویژه در زمینه کمپین هاو پیام های تبلیغاتی،رسانه ها،مخاطبان،بودجه بندی و ... برگزار شد و تشکیل کارگروه های تخصصی پیرامون تبلیغات،خبرنویسی،روابط عمومی الکترونیک نیز از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود
این گزارش می افزاید سخنرانی روسای ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و تجهیز منابع،بیان نظرات 3 نفر از کارشناسان ارتباطات استان ها،ارائه نتایج کارگاه های آموزشی و پانل پرسش و پاسخ از برنامه های دومین روز این همایش در دوازدهم اسفندماه خواهد بود.




قالب دلخواه شما