دوره آموزشی طرح تکریم مشتریان در مدیریت لرستان برگزار شد

دوره آموزشی طرح تکریم مشتریان در مدیریت لرستان برگزار شد

دوره های آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با هدف نهادینه سازی و ارتقای جایگاه و کرامت مشتریان در بانک ، در نیمه دوم سال جاری در مدیریت و شعب بانک کشاورزی استان لرستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت لرستان، با برنامه ریزی به عمل آمده در نیمه دوم سال 89 دوازده دوره آموزشی برای کارکنان شعب استان در زمینه طرح تکریم مشتریان برگزار شد . دراین دوره ها ، مباحث آموزشی مرتبط با رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع برای فراگیران تشریح شد و در پایان دوره نیز از شرکت کنندگان در این دوره آزمون به عمل آمد .

قالب دلخواه شما