برگزاری دوره آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان در فارس

برگزاری دوره آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان در فارس

دوره آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان استان فارس روز دوشنبه 9 اسفند در محل سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در این جلسه که با حضور مهندس فرهاد فنودی مدیرستادی شعب بانک کشاورزی در استان فارس، مدیران گروه های مدیریت و مسئولان و دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه امام رضا(ع) برگزارشد، علیمردانی مدیر گروه بانکداری الکترونیک به معرفی خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی پرداخت و سپس خانم پاکدامن مدیر مدرسه راهنمایی امام رضا(ع) توضیحاتی را ارائه کرد.
مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان فارس نیز با اشاره به سابقه طولانی خدمت رسانی بانک کشاورزی از سال 1312 تا کنون و شعار "بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران" که مفهوم آن خدمت رسانی بانک کشاورزی به تمام اقشار مردم می باشد، زمینه های فعالیت بانک کشاورزی در حوزهای مختلف خصوصاً طرحهای نوین و از جمله طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان را برشمرد.
درادامه مباحث آموزشی توسط مدرسین دوره خانم ها یزدانبخش و نوری ارائه شد و در پایان دانش آموزان شرکت کننده از شعبه مرکزی شیراز و صندوق امانات این شعبه بازدید کردند.

قالب دلخواه شما