برگزاری مراسم شکر گزاری در مدیریت استان همدان

برگزاری مراسم شکر گزاری در مدیریت استان همدان

مراسم شکرگزاری و قدردانی از شعب برتر استان همدان در سال 1389با حضور مدیر ستادی،معاونان ،کارشناسان ،روسای دوایر و روسای شعب این استان روز شنبه 20 فروردین ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان همدان در ابتدای این مراسم مهندس محمدی مدیر شعب بانک در این استان ولادت باسعادت حضرت زینب (س ) و همینطور نوروز سال 1390را تبریک گفت وهدف از برگزاری این مراسم را شکرگزاری به خاطر توفیق خدمتگزاری به مردم و قدردانی و تشکر از شعب برتر استان بیان کرد .
وی توجه به مشتری را کلید اصلی موفقیت دانست وگفت: ما همواره متصل و وابسته به مشتریان هستیم وچنانچه دیدگاه مثبت مشتریان را از دست دهیم پتانسیل خوبی برای رشد نخواهیم داشت .وی تحقق 103درصدی تجهیز منابع شعب استان در سال گذشته وجایگاه مناسب استان در کشور را مرهون توجه به مشتری ومشتری مداری دانست و از پرداخت 2377میلیارد تسهیلات وهمینطور کاهش ریسک اعتباری از 24درصد به 18درصد در سال گذشته خبرداد واظهار داشت: هر چند حرکت انجام شده مثبت و رو به جلو است ولی برای استفاده از پتانسیل بالای نیروی انسانی و رسیدن به هدف مطلوب نیاز به تلاش بیشتر وبرنامه ریزی دقیق تری داریم .
مهندس محمدی سال 90را که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده ،یک فرصت قلمداد کرد وگفت: امید است با پشتکار وکوشش همه همکاران شاهد کاهش 50درصدی مطالبات معوق ومشکوک الوصول در پایان شهریورماه سال جاری باشیم. وی یکی از وظایف مهم بانک ها را پرداخت تسهیلات دانست وتاکید کرد در پرداخت تسهیلات اهلیت افراد باید مورد توجه قرارگیرد واین پرداخت ها باید با توجه به منابع ومصارف ودر چارچوب قوانین ومقررات باشد .
در ادامه این مراسم ازشعبی که در سال گذشته در بخش های وصول مطالبات ،تجهیز منابع وبانکداری الکترونیک عملکرد مطلوبی داشتند قدردانی شد .

قالب دلخواه شما