عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: ارزش آفرینی برای مشتریان اولویت مهم بانک کشاورزی است

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی:  ارزش آفرینی برای مشتریان اولویت مهم  بانک کشاورزی است

قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، توجه به نیازمندی ها و ارزش آفرینی برای مشتریان را از اولویت های مهم بانک کشاورزی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور شعب تهران بزرگ، وی که روز شنبه بیست و هشتم مهرماه سال جاری با حضور در آن مدیریت در جلسه هم اندیشی با اعضاء هیات مدیره و مدیران شرکت مادر تخصصی  صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سخن می گفت؛ خواستار ایجاد تعهد به ارائه خدمات در تمام سطوح بانک شد و تعامل سازنده با شرکت ها و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی را یک ماموریت مهم برای بانک کشاورزی دانست.

قاسمی زانیانی گفت: برای جذب مشتریان وفادار که ضامن بقای یک سازمان هستند باید در راه پیاده سازی و نهادینه ساختن فرهنگ ارزش آفرینی برنامه ریزی کنیم و در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: بانک هایی در صحنه رقابت آینده موفق هستند که انتظارات مطلوب مشتریان را درک می کنند و استراتژی مهم بانک کشاورزی توجه به خواسته مشتریان در بخش کشاورزی است.

قاسمی زانیانی برگزاری چنین جلساتی را فرصت مغتنمی برای پایه گذاری بازاریابی مبتنی بر اعتماد  دانست  و خواستار تداوم همکاری، تعامل و همگرایی مدیران ارشد شرکت های تخصصی توسعه حمایت از بخش کشاورزی با بانک کشاورزی شد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه که با حضور علی نقی منصوربیگی مدیرامور شعب تهران بزرگ، صالحیان رییس اداره بازاریابی و فروش خدمات و معاونان امور مشتریان و بانکداری عمومی و اعتبارات و بانکداری عمومی برگزار شد؛مباحث مربوط به پرداخت تسهیلات و جذب منابع مالی جدیدو درخواست های مدیران ارشد صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی بررسی شد.

قالب دلخواه شما