مدیر جدید شعب بانک در استان اصفهان معرفی شد

مدیر جدید شعب بانک در استان اصفهان معرفی شد

حشمت اله نظری عضو هیئت مدیره بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک در استان اصفهان که با حضور جمع کثیری از مسئولان استان اصفهان ، مشتریان بانک و همکاران برگزار شد ، .با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت : امید است همه مردم به ویژه مسئولان و تولید کنندگان با درک این پیام مقام معظم رهبری زمینه ای را فراهم کنند تا کشور ایران همانگونه که در چشم انداز 20 ساله تعریف شده است در سال 1404 سرآمد کشورهای منطقه شود و این هدف دور از دسترس نیست.
به گزارش مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان ، حشمت اله نظری به تشریح واژه «جهاد اقتصادی » پرداخت و اظهار داشت : بدون شک اگر قرار باشد نامی از کشوری مطرح باشد زمانی است که اقتصادی قوی و پویا داشته باشد و مردم آن کشور و دنیا از آن اقتصاد
بهره مند شوند. همچنین جهادی فکر و عمل کردن و تبلور آن در همه مردم و به ویژه مسئولان از مصادیق واژه جهاد است ونقش مسئولان در این امر خطیر بسیار بالا است. ما وظیفه داریم در سال جدید و سال هایی که تصمیم داریم به سمت رشد و تعالی اقتصادی برویم با بازنگری قانون و حذف بوروکراسی اداری در هر دوره ای که هستیم زمینه ای را فراهم کنیم که کارها سریع تر پیش رود و مشکل مردم حل شود. از سویی تولید کنندگان باید
واقعیت های جهان را بپذیرند ، زیرا در عرصه خدمات و صنعت آنچنان تغییر و تحول صورت می گیرد که قابل تصور نیست.
بر اساس این گزارش ، عضو هیئت مدیره بانک در ادامه تصریح کرد : همکاران ما در سیستم بانکی بیش از حدتوان خود کار می کنند و به ویژه در طرح هدفمندی یارانه ها در ایام تعطیل و غیر تعطیل ثابت کردند که همراه دولت و در خدمت مردم هستند.
وی اظهار داشت : کارکنان و مسئولان سیستم بانکی باید بپذیرند که کارشان بسیار حساس و مهم است و این حساسیت در بخش کشاورزی به عنوان یک بخش استراتژیک ، اهمیت ویژه ای دارد.
این گزارش می افزاید ؛ حشمت اله نظری خدمتگزاری به مردم و بخش کشاورزی را به منزله عبادت دانست و گفت : تمام 20 هزار کارمند بانک کشاورزی با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف مشغول به خدمتگزاری هستند و حتی بیش از سایر کارکنان سیستم بانکی کار می کنند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حکم دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی که توسط عضو هیئت مدیره بانک ابلاغ شد اسماعیل اسفندیاری به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان معرفی شد و با اهدا لوح استاندار اصفهان از خدمات حبیب اله نیکزادی پناه قدردانی به عمل آمد.

قالب دلخواه شما