21دستگاه پژو 207 به مشتریان بانک کشاورزی لرستان اهدا شد

21دستگاه پژو 207 به مشتریان بانک کشاورزی لرستان اهدا شد

مهندس ملکی راد ، معاون برنامه ریزی استانداری لرستان در مراسم اهدای جوایز حسابهای قرض الحسنه بانک کشاورزی استان لرستان با تاکید بر ضرورت فراگیری قرض الحسنه در جامعه تصریح کرد : قرض الحسنه ترویج کار خیر است و بانک ها از محل گردآوری سپرده های اندک مردم می توانند آن را در تامین نیازهای مالی افراد نیازمند بکار گیرند . ملکی راد با دعوت از همگان برای سپرده گذاری در حساب قرض الحسنه گفت : کسانی که در حساب قرض الحسنه سرمایه گذاری می کنند از اجر معنوی که همان انجام امر خیر ومشارکت در برآورده کردن نیاز نیازمندان است مشارکت می کنند و علاوه بر این از جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه نیز برخوردار می شوند .
در این مراسم مهندس علی اکبر فهیمی مدیر بانک کشاورزی استان لرستان با اشاره به رسالت بانک کشاورزی که تامین نیاز مالی بخش کشاورزی است گفت : یکی از منابع مالی مهم بانک کشاورزی ، حساب قرض الحسنه است و بانک کشاورزی برای دستیابی به این هدف مهم سالانه با گردآوری سپرده های مردم ، این سپرده ها را در جهت تامین نیاز مالی کشاورزان ودامداران استان و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند هدایت می کند . وی با تشکر از تمامی سپرده گذاران گفت : بانک کشاورزی برای تشویق مردم به سپرده گذاری در حساب قرض الحسنه ، سالیانه دو بار بین صاحبان حساب قرض الحسنه قرعه کشی برگزار می کند و جوایز ارزشمندی نیز به قید قرعه به سپرده گذاراران این حساب ها اهدا می کند .
در ادامه برندگان جوایز ممتاز حساب قرض الحسنه ویژه بانک کشاورزی استان لرستان ، جوایز خود را که شامل 21 دستگاه پژو 207 بود ، دریافت کردند .

قالب دلخواه شما