بانک کشاورزی 108هزار میلیاردریال تسهیلات پرداخت می کند

بانک کشاورزی 108هزار میلیاردریال تسهیلات پرداخت می کند

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاوری از پرداخت تسهیلات 108هزار میلیارد ریالی این بانک در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی نظری روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در نخستین روز از «چهارمین همایش سراسری وصول مطالبات» این بانک با اعلام مطلب فوق افزود:انتظار می رود حدود 103 هزار میلیارد این تسهیلات از محل وصول مطالبات تأمین و پرداخت شود.
وی با اشاره به نقش منابع وصولی در ساختار نظام بانکی به ویژه بانک کشاورزی یادآور شد: پرداخت خوب منجر به وصولی خوب خواهد شد از این رو رعایت استانداردهای بین المللی و همچنین تبعیت از قوانین مالی برای کاهش ریسک اعتباری ازا همیت ویژه ای برخوردار است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی عملکرد حوزه وصول مطالبات این بانک در سال گذشته را به ویژه در زمینه کاهش ریسک اعتباری مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی کارکنان ضمن دستیابی به ریسک اعتباری یک رقمی ،مبلغ وصولی سال جاری نیز به یکهزار میلیارد ریال افزایش یابد.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود به خط مشی اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی در سال جاری اشاره کرد و گفت: بر اساس این خط مشی که به زودی ابلاغ خواهد شد، برای استفاده بهینه از منابع و امکانات این بانک، اختیارات مدیریت ها و شعب برای پرداخت تسهیلات،وصول مطالبات و ... افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه وضعیت منابع آب کشاورزی یکی از دغدغه های کشور در سال های اخیر به شمار می رود،خاطر نشان کرد:توانمندی و تخصص کارشناسان کشاورزی این بانک باید بیش از گذشته در اختیار طرح های آبیاری تحت فشار قرار گیرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با تأکید مجدد بر تلاش مضاعف در وصول مطالبات تصریح کرد: با راه اندازی سامانه های الکترونیکی مدیریت رایانه ای اعطای تسهیلات )مرآت( و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گام های مثبتی برای مکانیزه شده اعتبارات و وصول مطالبات برداشته شده است.
وی افزود: با بهره گیری از این سامانه های الکترونیکی که امکان دسترسی به اطلاعات و وضعیت بدهی مشتریان را فراهم می کند، انتظار می رود مجموعه کارکنان شعب بانک کشاورزی در امر وصول مطالبات مشارکت بیشتری داشته باشند.

قالب دلخواه شما