برگزاری جلسه هماهنگی مدیران رابط طرح 77 مهر گستر در استان هرمزگان

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران رابط طرح 77 مهر گستر در استان هرمزگان

نظر به اهمیت بررسی وضعیت طرح حساب الکترونیکی 77 مهرگستر و به منظور بهبود نقاط قوت این طرح و هماهنگی بیشتر جلسه ای در روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع و مدیران شعب بانک در استانهای البرز ، مرکزی ، هرمزگان و خراسان شمالی که مسئولیت کنترل پیشرفت طرح حساب الکترونیکی 77 مهر گستر در گروه های 4 گانه مدیریت استانها را به عهده دارند برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان هرمزگان، قاسمی نژاد مدیر این استان به تشریح عملکرد استان و سایر مدیریت های تابعه که دراین طرح تحت نظر هرمزگان هستند پرداخت و اظهار امیدواری کرد برگزاری این جلسه راهکار جدیدی برای موفقیت بیش از پیش باشد .
در ادامه مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی به پیشینه بانک در زمینه تسهیلات خرد و اجرای طرح ها اشاره کرد و افزود : از سال گذشته تا کنون به این نتیجه رسیده ایم که برای گروه های مختلف مشتریان باید برنامه ریزی خاصی انجام شود که یکی از بازخوردهای این نتایج راه اندازی طرح های ایران ، حساب 77 مهر گستر ، سامانه آرد ، شیر مدارس ، بانک کودک و نوجوان ، سامانه حمل ونقل خلیج فارس و .... بوده است . وی تصریح کرد در شرایط فعلی تجهیزمنابع مالی یکی از شریان های اصلی است چون کسری منابع بانک را نزد بانک مرکزی جبران می کند و تاکید کرد رفع انسداد ساتنا نیازمند مشارکت جمعی است که مطمئناً این امر با همت همکاران محقق خواهد شد .
آتشی افزود : با توجه به راه اندازی طرحهای جدید بانک ، در سال قبل قریب به 750 میلیارد ریال منابع از طریق طرح ایران و بیش از 400 میلیارد ریال نیز توسط حساب جاری 77 مهرگستر جذب شد. وی با اشاره به برنامه سال جاری بانک تأکید کرد : در امسال نیز مکلف به جذب 35 میلیارد ریال منابع خواهیم بود که بتوانیم جایگاه خود را در سیستم بانکی کشور بهبود بخشیم .
در ادامه این جلسه آقای احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع با تجزیه و تحلیل آمار عملکرد استان های حاضر در جلسه و استان های تحت پوشش آن ها وضعیت رشد ، نزول و درصد هر یک از آنها را به تفصیل تشریح کرد.
مدیران شعب بانک در استانهای البرز ، مرکزی ، خراسان شمالی و هرمزگان نیز به تبیین نقطه نظرات خود در زمینه طرح حساب 77 مهر گستر پرداختند و در پایان نیز آقای آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی نیز به جمع بندی مطالب مطروحه پرداخت .

قالب دلخواه شما