پرداخت 62 میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران استان بوشهر

پرداخت 62 میلیارد ریال غرامت به بیمه گذاران استان بوشهر

جلسه هم اندیشی توسعه کمی و کیفی بیمه کشاورزی استان بوشهر با حضور دکتر جوادیان عضو هیات مدیره صندوق بیمه ، مهندس اولادی و مهندس آصف کارشناسان ستاد صندوق بیمه کشاورزی و اعضاء ستاد بیمه استان برگزار شد روز شنبه سوم اردیبهشت ماه در مدیریت این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب در استان بوشهر ، در این مراسم مهندس کشمیر شکن مدیر استان عملکرد صندوق بیمه استان را تشریح کرد و گفت : در سال زراعی گذشته مجموع غرامت های پرداختی به کشاورزان و بیمه گذاران معادل 62 میلیارد ریال بود که به 6800 نفر از بیمه گذاران پرداخت شد و در سال زراعی جاری (90-89) نیز 6930 هکتار زمین تحت پوشش قرار گرفت که نسبت به سال گذشته بیش از 2000 هکتار افزایش داشته ایم .
بر اساس این گزارش ، در ادامه دکتر جوادیان عضو هیات مدیره صندوق بیمه به تشریح وضعیت بیمه استان در شاخص های مختلف و مقایسه آن با سایر استانهای کشور و همچنین جایگاه صندوق بیمه استان در کشور پرداخت و به سئوالات و ابهامات اعضا پاسخ داد.
وی همچنین پیگیریهای انجام شده در مدیریت استان را بسیار خوب و مفید دانست و قول مساعد داد که در مورد مسائل مطرح شده بررسی و تصمیم گیری انجام شود.
این گزارش می افزاید ؛ عضو هیات مدیره صندوق بیمه همچنین وضعیت بیمه استان را خیلی خوب و مطلوب دانست و از مدیریت استان و گروه خدمات بیمه ای و اعضاء ستاد بیمه استان قدردانی و تشکر کرد .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم مهندس غریب زاده مدیر گروه خدمات بیمه ای نیز به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت و پیشنهاد بیمه در آمد را برای گوجه فرنگی مطرح کرد و خواستار اجرایی شدن این پیشنهاد شد .

قالب دلخواه شما