همایش تخصصی ، آموزشی مسئولان حفاظت فیزیکی استان ها در بابلسر آغاز به کار کرد

همایش تخصصی ، آموزشی مسئولان حفاظت فیزیکی استان ها در بابلسر آغاز به کار کرد

با حضور مدیر کل حراست بانک ، معاونان اداره کل حراست ، مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران ، کارشناسان اداره کل حراست و مسئولان حفاظت فیزیکی استان های سراسر کشور همایش تخصصی ، آموزشی مسئولان حفاظت فیزیکی استانها روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در مرکز آموزش بابلسر آغاز بکار کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان ضمن عرض خیرمقدم به حاضران مسئولان حفاظت فیزیکی را ضامنین امنیت بانک برشمرد و گفت : به همت و تلاش شماست که سایر همکاران در امنیت و آرامش به ارائه خدمات می پردازند و ثبات امنیت بانک مرهون تلاش شما در سراسر کشور است .
وی با اشاره به برنامه های توسعه ای دولت در بخش کشاورزی هدف بانک کشاورزی را ارتقاء بخش کشاورزی دانست و افزود تنها بانک تخصصی بخش کشاورزی هستیم که تسهیلات هدفمند و جهت دار برای توسعه بخش پرداخت می کنیم و در همین راستا 53% تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی استان توسط بانک کشاورزی استان مازندران پرداخت شده است .
بر اساس این گزارش از دیگر سخنرانان اولین روز این همایش مدیر کل حراست بود که وی نیز ضمن خیرمقدم هدف از برگزاری این همایش را استفاده از آخرین دستاوردها و تکنولوژی روز در خصوص حفاظت فیزیکی ، انتقال تجارب و همفکری در خصوص راهکارهای جدید حوزه حفاظت فیزکی برشمرد و گفت : ایجاد تغییر و تحول در کار و بهره گیری از تکنولوژی روز لازمه پیشرفت در عصر حاضر است و داشتن فکر جدید و تدبیر در انجام کارها جزو لاینفک کار در این حوزه است . مدیر کل حراست بانک در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای مانیتورینگ دوربین های مداربسته در سراسر کشور خبر دارد و ارتقاء سطح دانش و معلومات همکاران این بخش را ضروری دانست . وی در پایان سخنان خود نکاتی از جمله توجه به نقاط آسیب پذیر شعب ، بهره گیری ازتکنولوژی جدید دستگاه اعلام خطر ، توجه به نگهداری بی سیم و ... را به حاضران توصیه کرد .
این گزارش می افزاید ؛ در این مراسم سرگرد هاشم پور از مدرسان نیروی انتظامی نیز درباره حفاظت از بانک ها ، جعل چک ها و مسائل امنیتی توضیحاتی ارائه کرد .
لازم به ذکر است این همایش با برگزاری کارگاههای آموزشی شامل :آموزش سیستم نظارت تصویری ، معرفی سیستم هشدار دهنده جدید ، آموزش گام به گام شعبه مجازی سیستم حفاظتی ، مبانی استفاده از امواج رادیویی در سیستم امنیتی ، آموزش راه اندازی و بهربرداری سیستم از روی تابلو ، آموزش سیستم ارسال پیام از طریق تلفن همراه ( GSM ) ، آموزش نرم افزار سیستم هشدار دهنده تا روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .

قالب دلخواه شما