حمایت مالی بانک کشاورزی از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک

حمایت مالی بانک کشاورزی از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک

همایش بین المللی «توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک» با حمایت مالی بانک کشاورزی و دیگر سازمانها و و نهادهای دولتی و خصوصی نوزدهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش با حضور سازمان بین‌المللی کشاورزی ارگانیک (IFOAM)، سازمان بین‌المللی تحقیقات ارگانیک (FIBL)، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اتریش، شرکت بازرسی بیو اینسپکتای سوئیس، انجمن بازرگانان ارگانیک اتریش، شرکت کوپرت هلند و بزرگترین تولیدکنندگان پنبه و منسوجات ارگانیک جهان از هندوستان در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار ‌شد.
بر اساس این گزارش آشنایی با آخرین قوانین و مقررات بین المللی تجارت محصولات ارگانیک،تعامل و هم اندیشی برای تبادل اطلاعات تخصصی بین فعالان تولید و عرضه محصولات ارگانیک،آشنایی با مراکز بین المللی مرتبط با کشاورزی ارگانیک،بهره مندی از تجارب کشورهای پیشرو،انعکاس وضعیت بخش های اجرایی و بهره برداران کشاورزی برای رفع مشکلات تولید این محصولات و برند سازی محصولات ارگانیک با نشان انجمن ارگانیک ایران از اهداف برگزاری این همایش بود.
این گزارش می افزاید،چشم انداز کشاورزی ارگانیک درایران،کشاورزی ارگانیک و روشهای حاصلخیزی خاک،الزامات و قوانین واردات محصولات ارگانیک به کشورهای اتحادیه اروپا وامریکا،و .... زمینه های تخصصی این همایش بین المللی بود.

قالب دلخواه شما