جوایز ممتاز برندگان قرعه کشی قرض الحسنه ویژه کشاورزی استان آذربایجان شرقی اهدا شد

جوایز ممتاز برندگان قرعه کشی قرض الحسنه ویژه کشاورزی استان آذربایجان شرقی اهدا شد

خودروهای پژو207 سواری از سری جوایز حساب قرض الحسنه ویژه کشاورزی با حضور جمع کثیری از مشتریان به برندگان اهدا شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، داود برنج فروش آذر مدیر ستادی استان آذربایجان شرقی در این باره به اهمیت و ارزش پس انداز قرض الحسنه و مصارف آن اشاره کرد و گفت : قسمتی از این منابع به عنوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، اشتغال ، امورمعیشتی و جوانان و مابقی به صورت تسهیلات در اختیار بخش کشاورزی قرار می گیرد .
بر اساس این گزارش ، مدیر ستادی شعب بانک در استان آذربایجان شرقی گفت :مشتریان بانک کشاورزی باید آگاه باشند که پس اندازهای آنان در توسعه و رشد و شکوفائی کشاورزی که همه ما جزو مصرف کنندگان این بخش هستیم ،سرمایه گذاری می شود .
این گزارش می افزاید ؛ برنج فروش آذر ضمن اشاره به تسهیلات پرداختی استان گفت : بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال گذشته بالغ بر 4350 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که نسبت به سال قبل 45درصد رشد داشت بطوری که یکی از منابع مهم پرداختی های بانک از همین منابع قرض الحسنه بود.
شایان ذکر است در قرعه کشی بهمن ماه در مجموع 31 نفر از مشتریان استان برنده پژو207 سواری و95 نفر دیگر برنده کمک هزینه سفرحج عمره ،ادوات کشاورزی و صنایع دستی از سری جوایز قرعه کشی حسابهای ویژه کشاورزی شدند .

قالب دلخواه شما