برگزاری همایش رابطان رایانه مدیریت های بانک کشاورزی

برگزاری همایش رابطان رایانه مدیریت های بانک کشاورزی

همایش رابطان رایانه مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استانها روز شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش که با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره این بانک و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز،مسعود فلاح مدیر امور سیستم های اطلاعاتی و برخی از مدیران حوزه های مختلف این شرکت و همچنین رابطان رایانه ای مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استانها برگزار شد، فروغی فر درباره برنامه ها و سیاست های راهبردی شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز سخنرانی کرد.
وی در تبیین جایگاه،انتظارات و اهداف تأسیس شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز گفت: پس از اجرایی شدن بانکداری متمرکز در بانک کشاورزی، حوزه فناوری اطلاعات ازحساسیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
فروغی فر با اشاره به اهمیت سرعت،تغییر و مدیریت زمان در فناوری اطلاعات،اجتناب از طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری در این حوزه تأسیس شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز را برای تصمیم گیری های هدفمند و به روز ضروری دانست.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه به پیچیدگی های حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه را سرمایه بزرگی دانست.
وی به پیشتاز بودن بانک کشاورزی در اجرای نظام بانکداری متمرکز در میان بانکهای کشور اشاره کرد و از برنامه ریزی برای پاسخ به نیازهای نظام بانکی در حوزه IT از شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز خبرداد.
نایب رئیس شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز در خاتمه سخنانش با اشاره به فضای فراهم شده در این شرکت برای بروز استعدادها و توانمندی های کارکنان حوزه IT مشارکت آنان را در انتقال دیدگاه ها،نظرات و پیشنهادها با هدف استفاده مطلوب از فرصت فراهم شده خواستار شد.
بر اساس این گزارش برپایی کلاس های: آموزش تنظیمات و مدیریت نرم افزار ضد ویروس ESET، آموزش مجازی سازی، آموزش مدیریت سرورهای مهر گستر و آموزش کارت برای رابطان رایانه ای مدیریت های شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور از دیگر برنامه های این همایش آموزشی بود.
این گزارش می افزاید؛ این همایش در دو مرحله تا روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر ادامه خواهد داشت.

قالب دلخواه شما