حضور بانک کشاورزی استان فارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

حضور بانک کشاورزی استان فارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

هفتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان فارس       (agropars2011)با هدف توسعه و ترویج فناوریهای نوین در زیربخشهای کشاورزی، همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و تجهیزات گلخانه ای از تاریخ 19 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار شد.
در این نمایشگاه که طیف گسترده ای از شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه نهاده ها ، مکانیزاسیون، دام و طیور و آبزیان ، آبیاری و آبرسانی ، پرورش ، تولید و صادرات گل و تولید ادوات و لوازم باغبانی و گلخانه ای شرکت داشتند ، بانک کشاورزی استان فارس با هدف معرفی خدمات بانکی و ارائه خدمات مشاوره ای کارشناسان به مشتریان ، سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان و ایجاد زمینه جذب مشتریان بالقوه در این نمایشگاه شرکت کرد.
براساس این گزارش در طول برگزاری نمایشگاه که همواره با حضور کارشناسان مدیریت همراه بود ، عملکرد بانک در ایجاد ، توسعه و حمایت فعالیتهای بخش کشاورزی برای مسئولان استان و بازدیدکنندگان تشریح و همچنین راهنمایی و مشاوره لازم (همراه با ارائه بروشور و CD ) به علاقه مندان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ارائه شد. همچنین تبلیغات قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز با نصب بنر ، استند ، پوستر و توزیع تراکت و چاپ تبلیغات در خبرنامه نمایشگاه ، پخش کلیپ تصویری و ... انجام شد و معرفی خدمات بانک از جمله ارائه تسهیلات 30 میلیون تومانی بانک کشاورزی به فارغ التحصیلان کشاورزی جویای کار ، حساب پس انداز آتیه ، بیمه محصولات کشاورزی، کارتهای اعتباری و تلفنبانک با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.
این نمایشگاه پس از 5 روز فعالیت روز جمعه 23 اردیبهشت رسماً به کار خود پایان داد و در مراسم اختتامیه نمایشگاه لوح قدردانی از طرف مدیر عامل نمایشگاه و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به بانک کشاورزی اهداء شد .

قالب دلخواه شما