برگزاری جلسه هم اندیشی جذب اعتبارات هدفمندسازی یارانه های بخش کشاورزی در استان خوزستان

برگزاری جلسه هم اندیشی جذب اعتبارات هدفمندسازی یارانه های بخش کشاورزی در استان خوزستان

سید حجت اله اژدر مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در نشست مشترک بانک و سازمان جهادکشاورزی گفت : سال 1390 سال اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه ها و سال شروع برنامه پنجم توسعه اقتصادی ،‌اجتماعی و فرهنگی کشوراست و از این نظر سال ویژه ای است و برداشتن یارانه ها آثاری را به دنبال دارد که وظیفه و مسئولیت خادمان بخش کشاورزی را دو چندان می کند . انجام این ماموریت بزرگ تنها در سایه همکاری و تعامل بیشتر سازمانهای مرتبط با بخش کشاورزی میسر است و بایستی با تلاش و همکاری بیشتر با جذب حداکثری اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها در راستای توسعه بخش کشاورزی استان گام برداریم.
سید حجت اله اژدر در ادامه گزارش مبسوطی از نشست مدیران وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی با محوریت طرح هدفمندسازی یارانه ها ارائه کرد و سپس چکیده ای از بیانات وزرای جهادکشاورزی ، اقتصاد و دارایی و مدیر عامل بانک را برای حضار برشمرد وازمجموعه همکاران بانک و جهادکشاورزی خواست با تعامل بیشتر درفرصت باقیمانده با جذب اعتبارات هدفمند سازی یارانه عملکرد مطلوب و قابل دفاعی از خود ارائه دهند.
در ادامه این جلسه مهندس موسوی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز ضمن تأکید بر همکاری بیش از پیش مدیران جهادکشاورزی وروسای شعب بانک ،باارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی استان به طرح مسائل و مشکلات فعالان بخش کشاورزی پرداخت و در بخش پایانی بیانات خود مفاد توافق نا مه 17 ماده ای نشست تهران را برای حضار قرائت کرد.
در ادامه نشست ،مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها و روسای شعب اصلی و مرکزی به طرح دیدگاه ها وپیشنهادات خود برای انجام بهینه و سریع امور پرداختند.
شایان ذکر است که در بخش پایانی نمایندگان اتحادیه ها و اصناف نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای پیشبرد بهتر امور ارائه دادند .
این نشست مشترک با هدف هماهنگی در راستای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها و به منظور جذب حداکثری یارانه های بخش کشاورزی روز پنج شنبه دوازدهم خرداد ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان ، معاون برنامه ریزی سازمان جهاد ، مدیران اعتبارات و خدمات بیمه ای ،‌روسای شعب اصلی و مرکزی ،‌مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها ،‌کارشناسان طرح و نظارت و نمایندگان اتحادیه ها و اصناف بخش کشاورزی برگزار شد .

قالب دلخواه شما